![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #271 (permalink) | ||
| Lid sinds: 31 oktober 2011 Locatie: Rhenen Leeftijd: 14
| Citaat:
Citaat:
__________________ Electrix Ruckus RC<> Hpi Bullet mt Flux electro<>Kyosho DBX | ||
| | |
| | #273 (permalink) |
|
Neh, ga het eerst nog ff zelf proberen tot max zondag. Anders vragen bij Pk zaterdag. Maar ga hem nu niet meer starten, tenzij iemand zegt/weet hoe je hem meteen uitzet als hij gestart heeft. Dus meteen de motor weer uitzetten.
__________________ Electrix Ruckus RC<> Hpi Bullet mt Flux electro<>Kyosho DBX |
| | |
| | #274 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 november 2010 Locatie: Omgeving Eindhoven Leeftijd: 25
| Citaat:
Al doende leert men.
__________________ HPI Trophy 4.6 Truggy | |
| | |
| | #275 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2011 Locatie: Eindje Leeftijd: 29
|
Ik wil niet flauw doen maar je zegt dat je de plug er nog niet uit gehaald hebt. Hoe weet je dan dat hij stuk is? Voor het zelfde geld is de driver gewoon leeg!
__________________ Mugen Seiki MBX6-EU = MUGASM! |
| | |
| | #276 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2007 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 18
|
je vinger op de uitlaat houden dan gaat hij uit, hem snel starten moet je ''leeren'' de juiste snelheid korte rukjes en precies genoeg brandstof naar binnen pompen en je trekt hem in 1 keer aan. als je het nog nooit gedaan heb kan het idd nog wel eens een uur gaan duuren
__________________ Te veel modellen om hier neer te zetten |
| | |
| | #277 (permalink) |
|
Oke dan hoort het dus.. Had dus gister de 'feeling', ging in 1x Nee, ik bedoelde dat ik een nieuwe gloeiplug meteen erbij moest halen, dat was ik vergeten Thnx mensen!
__________________ Electrix Ruckus RC<> Hpi Bullet mt Flux electro<>Kyosho DBX |
| | |
| | #278 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 mei 2010 Leeftijd: 31
| Citaat:
__________________ Mugen: MBX6R OS + MBX6T OS | Hobao: Hyper TT-e | Schumacher: Cougar SV2 Pro | Sanwa M11X | |
| | |
| | #283 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Maldegem, België Leeftijd: 21
|
Ik leg gewoon m'n vinger op het vliegwiel al is je voet erop zetten veiliger.
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed |
| | |
| | #284 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2007 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 18
|
als je het via 't vliegwiel wil doen zou ik geen lichaamsdelen er tussen stoppen achterkant van een schroefendraaier in tapen. en dan op je vliegwiel zetten. krijg je ook geen krassen of bloedspetters
__________________ Te veel modellen om hier neer te zetten |
| | |
| | #285 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2010 Leeftijd: 31
|
Vliegwiel is beter dan via uitlaat. Door je motor te stoppen met uitlaat ga je hem verzuipen en blijft er veel onverbrande nitro achter. Wat op lange termijn ook niet zo gezond is... Via vliegwiel (ik gebruik voet of achterkant van mijn wielmoersleutel) is de beste methode. Op het einde van de dag (zeker als je langere tijd niet rijdt) motor laten leegdraaien bij stationair toerental. Je hoort vanzelf wanneer de nitro bijna op is, dan gewoon stoppen met rijden en met de wielen van de grond leeg laten lopen (lage toerentallen). Dan is zogoed als alle nitro weg en rest u enkel nog paar druppeltjes afterrun in de motor te doen.
__________________ Mugen: MBX6R OS + MBX6T OS | Hobao: Hyper TT-e | Schumacher: Cougar SV2 Pro | Sanwa M11X |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |