![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Dag heren! Effe voorstellen:Ik ben Alex en woon in Belgie(Brugge). Volg al een tijdje jullie forum!Zeer interessante tips staan hierop!! Nu, ik heb een vraagje:Ik heb nu een HPI MT2 die zalig rijdt en tegen een duwtje kan maar nie echt geschikt is voor het super zware werk!Daarom ben ik van plan om een truck te kopen.Maar ik kan nie kiezen(luxeprobleem noemen ze da zekers?!) Anyway, ik twijfel tss.: Savage SS4.6 Savage Limited edition. Team Losi LST De eerste 2 hebben hun diensten al vollop bewezen. Maar de Losi heeft voorlopig nu mijn voorkeur. Reden: Mooie meegeleverde zender 2 stuurservo's super motor Graag jullie mening aub! Groetjes Alex |
|
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb eventjes gekeken naar filmpjes en reviews van de LST. Maar deze 2 auto's zitten vrij dicht bij elkaar als t om alles gaat. Hier kan je ook foto's zien dat ze de LST al vrij snel stukkend hebben: http://www.rcuniverse.com/magazine/a...article_id=477 Dit kan natuurlijk ook aan de manier van rijden liggen. Maar daar weet ik niks van en oordeel daar dus ook niet over. Losi LST: +Reverse +2 stuurservo's -Niet zo sterk als uit het review bleek +Wel goede zender -volgens mij ietsje minder makkelijk onderdelen verkrijgbaar + 4 veren (aluminium, erg degelijk) (ligt eraan of je dat mooi vindt) -Als je van bouwen en sleutelen houd is dit minder omdat het RTR is +Ik denk dat je totaal prijs incl. alles wat lager is dan bij de Savage SS 4.6 Savage SS 4.6: +Je hoeft maar om je heen te kijken en er is wel een shop voor onderdelen en tuning. +8 veren maar dan van plastic +Uit mijn ervaring lijkt deze auto erg moeilijk stuk te krijgen +Een .28 moter ipv de .26 motor van de LST -Simpelere zender, alhoewel ik m erg goed vindt. +Kan je zelf bouwen en dat is erg leuk en je leert je auto beter kennen, dit is erg handig als je er een keertje onderhoud aan moet plegen. Zelf heb ik een Savage Truckzilla en ik ben daar erg tevreden over. Deze is bij 2brothersrc.nl voor 459,- (pin me er niet op vast) te koop exlusief zender en servo’s en andere benodigdheden (ongeveer even (in-)compleet als de ss 4.6). Dit is echt waar een beest van een auto. Met een enorme stoot aan vermogen, wheelies zijn niet moeilijk en een burnout is me ook al gelukt op niet eens meer dan halfgas! Maar ik weet niet of je interesses daar liggen. Zo wel kan je me altijd op msn toevoegen of me een mailtje sturen. Dan zal ik je zo snel mogelijk foto’s en filmpjes ervan toesturen. Ik vindt het in iedergeval een geweldige wagen. |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 2 april 2003 Locatie: Veenendaal Leeftijd: 27
|
Als je nog even wacht, is de LST2 ook in Europa te krijgen. Dat is de updated versie van de LST waar ze de zwakke punten uit hebben gehaald. De diff huizen bij de LST bijvoorbeeld, gaan snel kapot en dat is bij de LST2 opgelost door alu diff huizen.
__________________ Sea Jet Evolution, Hydromite, CR-01 Tamiya Unimog, Revo brushless, Hong Nor Nexx8 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2006 Locatie: belgie
|
als ik jow was zou ik de Savage SS 4.6 (heb ik ook) hij presteer heel erg goed en rijd ook snel maar er zitten geen servo's en een zender bij
__________________ owner of a MT-2*****Savage SS 4.6 is home*****Spectrum DX-2*****Kyosho Majesty** |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
En als ik jullie was zou ik naar de datum van dit topic en laatste posts kijken...
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
|
Of een LST 2 die ondertussen ook al uit is.... Dit topic is een ouwe koe!!
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2008 Locatie: Wijk aan Zee Leeftijd: 17
|
hallo, ben net nieuw op deze forumsite! zal me even voorstellen ik ben Stijn. ben nog maar net begonne in deze hobby, ik heb een team losi lst. hij is bijna volledig aluminium, draagarmen, onderkant, enz. heb alleen geen tandwielen voor op de motor.. heeft iemand deze voor mij? volgens mij is de losi lst trouwens een zeer stevige goede truck! groeten, Stijn |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 augustus 2008 Locatie: Wijk aan Zee Leeftijd: 17
| Citaat:
ik zie nergens te koop staan en ook nergens gevraagt. jij hebt niet toevallig zo'n tandwiel hè? | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2007 Locatie: N-H Leeftijd: 25
|
Hij bedoeld : Te koop aangeboden/gevraagd en SponsorCorner - Modelbouwforum.nl Gewoon in het beginscherm staan dus waar je het forumoverzicht ziet staan en dan naar beneden scrolllen..klik maar op modelbouwforum.nl helemaal links boven..
__________________ Revell RMS Titanic 1:400/ |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2012 Leeftijd: 37
|
Toch nog een vraagje voor deze topic, ik heb de standaart veren op mijn LST maar ben daar niet blij over, het veert te stram naar mijn goesting. Er zit nu 30wt in, moet ik andere springs kopen fzo ? wat kan ik er aandoen MVG
__________________ Traxxas Slash VXL ; Associated SC10 RS ; Losi LST ;; Fenix 80 ; EasyStar Brushed |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
|
Iets dunnere olie er in zou idd moeten helpen. Verder is de vraag, hoe ver heb je de rijhoogte opgedraait? Als de draagarmen tegen de eindaanslag zitten, en je draait verder zet je de veren ook strakker. Heb zelf een LST2 gehad, en die vering was erg mooi zacht.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |