![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2008 Locatie: Zulte (Olsene) Leeftijd: 18
|
Ik zou graag een off-road kopen en heb al een on-road maar ik weet niet welke savage ik zou kopen? Ik ben ook nog maar 14 (niet te duur) maar race al 2 jaar. ![]() GRTZ.
__________________ savage XL, kyosho pure ten gp alpha2, E-sky Belt cp v2 |
| |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 mei 2005 Locatie: hoorn Leeftijd: 20
|
misschien is de iets goedkopere 3,5 wat voor jou? Deze is bij PK Model Racing in de aanbieding voor 359 euro
__________________ Overkill is the most underestimated achievement!!! |
| |
| | #4 (permalink) |
|
Het bouwen zal wel gaan want mijn voorige heb ik ook zelf gebouwd maar waarom zou hij traager verstuurd worden dan de andere? De auto zelf bouw ik in 1 week.
| |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 24
|
Hij bedoelt dat je voor de prijs van een 3,5 in NL een 4,6 X SS hebt uit het buitenland... En zo'n mega doos durft nogal eens blijven hangen bij de doane
__________________ <-- Universeel demonteer tooltje. |
| |
| | #7 (permalink) |
|
ik twijfel nog tussen de -hpi savage x 4.6 rtr -hpi savage xss 4.6 (besturing = duur) -hpi savage 3.5 rtr (heeft deze wel genoeg power?)
| |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 maart 2007 Locatie: Hendrik Ido Ambacht (Zuid Holland) Leeftijd: 20
| Citaat:
Hij rijdt wel op asfalt, maar hoe dat zit als je off-road gaat??
__________________ Truggy: Hong Nor Mutilator 4.1cc | http://www.facebook.com/Gerco1992 | |
| |
| | #9 (permalink) |
|
misschien zal ik het niet merken op vlakke stukken maar zodro ik de bergjes opga zal ik waarschijnlijk een tekort merken qua power en dat wil ik niet!!
| |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Als je de motor goed afstelt is er niks aan de hand .... Heb zelf ook de eerste Savage gehad met de 3,5cc en die kwam ook gewoon goed vooruit.
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
|
Allebei .... Door de versnellingsbak heb je geen supersterke motor nodig om toch vlot vooruit te komen . Sterkere motoren heb je alleen nodig als je constant wheelies wil maken , en ook dat gaat dan snel vervelen
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
xl (lots of power) x 4.6 met starterset
__________________ savage XL, kyosho pure ten gp alpha2, E-sky Belt cp v2 | |
| |
| | #14 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
We hebben daar een heel mooi lang topic voor, het grote savage topic... Neem wat bier, rum, breeser, cola of ranja, en lees
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| hpi, savage, welke |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |