| | | | ||||
![]() |
| | |||||||
| Registreer | ShowCase | FAQ | Vrienden Foto Upload | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 mei 2004 Locatie: Wormerveer Leeftijd: 41
| Citaat:
Eigenlijk heb je dit topic dan dus alleen maar opgestart om stennis te schoppen... iets anders kan ik er dan niet van maken. Je hoopt dat wellicht iemand anders met meer info naar voren komt, zodat we jou er niet de schuld van kunnen geven?.... Ik hoor verschillende tegengestelde berichten, dus wat er nu ECHT de waarheid is... ik weet het niet.... | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 mei 2004 Locatie: Wormerveer Leeftijd: 41
| Citaat:
Feit is dat Serpent in een hele kleine markt moet zien te overleven (wees eerlijk mensen, hoeveel doen deze hobby nu wereldwijd?), en met die idioot lage dollar stand, waar de Asiatische landen ook aan vast zitten, is alles wat uit die landen komt voor ons nu voor een prikkie te krijgen (kijk maar naar wat voor een prijzen Mugen kan hanteren)... Mocht de dollar ooit weer herstellen, kan dit weer de hele andere kant op gaan... Tegenwoordig gaan ook steeds meer Europeanen op vakantie in Amerika, omdat het een heel goedkoop land begint te worden....... | |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Feit is ... ....dat Serpent een brief aan hun klanten (de shops) heeft gestuurd met daarin enige uitleg over de nieuwe structuren. .... dat Serpent hard werkt aan uitbreiding van het modellen programma .... dat de importeur/distrubutie taken binnen de Serpent organisatie nu volledig gescheiden is van Serpent MRC de ontwikkeling en pre-productie faciliteit .... dat heel erg veel fabrikanten in allerlei takken van industrie met hun productie uitwijken naar lage lonen landen. ..... dat uitbesteden van productie aan het verre oosten een goede stap is voor vrijwel alle fabrikanten .... dat hierdoor de productie faciliteit groter en sneller wordt Feit is dat er voor de klanten weinig tot niks veranderd! Behalve dat er meer en sneller onderdelen op voorraad komen en dat er geen nieuwe onderdelen voor oude modellen (Vector, 950, 710 en eerder) meer zullen worden geproduceerd..... Al met al een goede zet Serpent; op naar een stralende toekomst!
__________________ "It's not how good you are but how good you look doing it" | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 33
| Even ter informatie: Pas op uw taalgebruik, een discussie is iets anders dan modder gooien! Pas op dat je geen " roddels" post, en controleer dit soort zaken goed. Emil (mod)
__________________ Traxxas Stampede VXL, diverse kunststof rpm delen, 4000mah 2s hardcase liposs. Multiplex Easy Star, 2200kv BL motor, 30amp BL Plush esc, 2200mah 3s lipo's, Transmitters & Recievers: T3pk, MX16, All Assan powered. All Assan RX. |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
Zo denk ik er ook nu wel over, als het geen geruchten zijn maar bewijsbare feiten (die mogen worden geweten en die mogelijks grote negatieve impact hebben op de consument) dan zie ik niet in dat je het dan niet deelt. En dan is er geen sprake van mogelijke schuld, of het terugfluiten van iemand. Gezien de context waarin je schrijft, voel ik wel aan u dat er meer achter zit, ... >> Maar als eindconsument gaan we nooit het hele verhaal weten, ..., trouwens ik denk niet dat de meeste er oren naar zullen hebben, zolang alles blijft lopen zoals het was, en iedereen zijn wisselstukken op tijd heeft, en elk jaar of om de 2 jaar een nieuwe rc-car kan aanschaffen >> Wat er ook achter de schermen gebeurt, en hoeveel gevolgen dit mogelijks met zich meebrengt op business of misschien persoonlijk/professioneel vlak, zelfs dan zullen de meesten personen koud blijven reageren, ... Wederom reden luidt: continuïteit is gegarandeerd, en wij als consument hebben enkel de hun verklaring, en daar moeten we het dan ook mee doen. hoe hard het ook mag klinken, ik besef dat dit koud overkomt. Ik denk ook dat men in Nederland het spreekwoord kent: Wie A zegt, moet B zeggen. Maar langs de andere kant, als je van B niet zeker bent of niet kan of mag vertellen, moet je niet vermelden dat A bestaat, en was deze discussie waarschijnlijk nooit begonnen /Xtophe
__________________ Serpent 960-08 .21 359 Race & Serpent 960-07 .21 LC Cordoba Limited Edition Lamberto Collari & Serpent 720 Zender: Sanwa M11 Spectrum, Forumbeheerder www.rc-cars.be | ||
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
Ik vind het trouwens ook erg flauw om te melden dat je meer weet, maar dat niet gaat zeggen. Zeg het, of begin er niet over. Hoe dan ook en wat er ook gebeurd is: goed dat Serpent goede stappen heeft gezet. Voorwaarts!
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... | ||
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: tussen Maas&Waal / RMVC Cumulus, Winssen/Nijmegen Leeftijd: 48
|
Met anonyme berichten moet je gewoon oppassen. Iedereen weet wie/waar ik ben, de meesten hier in deze discusse kennen elkaar uit het circuit. Wie is Angel?
__________________ Vriendelijke groeten Volts jolt, current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 3 augustus 2008 om 01:19 |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Ron, er zijn hier ook genoeg die denken er dichtbij te staan maar eigenlijk net zoveel weten als ieder andere buitenstaander. Ook snap ik de opmerking van Emiel niet, voor een beetje filosoferen en speculeren zijn inderdaad de forums ook voor. Persoonlijk snap ik het afstoten van de distributie-tak niet, het lijkt mij dat dat juist geld oplevert tenzij je het niet goed aangepakt hebt, personele kosten was oa. een reden voor deze gehele stap. Bekend was wel dat Xray al een tijdje op zoek was naar een andere distributeur. Ook de stap om ineens tegelijk voor totaal andere klasses een auto te ontwikkelen lijkt mij het nodige geld te gaan kosten. Een 1:8 buggy, 1:10 electro buggy, 1:10 electro touring, 1:24, 1:12 en god mag weten wat nog meer betekend ook een hoop personeel zonder dat er al geld uit wordt gehaald. Natuurlijk is daar een hoop geld uit te halen want de 1:8 buggy en de 1:10 electro touring is over de wereld gezien vele malen groter dan de 1:8 en 1:10 brandstof onroad maar het blijft een gok om daarin te investeren want je moet wel een goede auto neerzetten om successen te halen en zo weer inkomsten te genereren. "what wins on Sunday, sells on Monday" is een bekende uitspraak.... Ik mag hopen dat een dergelijk project niet hun ondergang wordt. En ja... de leverbaarheid van onderdelen tot zelfs motoren tijdens de aanloop van het nieuwe seizoen heeft mensen toch andere keuzes doen maken wat ook de nodige omzet gekost heeft en mogelijk ook de continuïteit van dergelijke klanten.....
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk Laatst gewijzigd door Roelof; 3 augustus 2008 om 07:32 | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Hoezo? Neem je iemand dan meer of minder serieus als het anoniem is? Daar kan iedereen toch zijn eigen conclusies aan verbinden?! Ik vraag me af of er net zoveel ophef over was geweest als het om een niet-Nederlands merk ging. Filosoferen mag op een forum, en zolang Robert niet verplicht stelt dat mensen zich onder hun eigen naam inschrijven, mag het zelfs anoniem.
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 33
| Citaat:
Of zo neerzetten dat het door menigeen, als feit opgevat zou kunnen worden. Met dus alle gevolgen van dien, daar was het me om te doen, nergens ander om.
__________________ Traxxas Stampede VXL, diverse kunststof rpm delen, 4000mah 2s hardcase liposs. Multiplex Easy Star, 2200kv BL motor, 30amp BL Plush esc, 2200mah 3s lipo's, Transmitters & Recievers: T3pk, MX16, All Assan powered. All Assan RX. | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: tussen Maas&Waal / RMVC Cumulus, Winssen/Nijmegen Leeftijd: 48
| Als het iemand is die ik 'ken', hetzij live , hetzij uit eerdere berichten op fora, weet ik of die wel of niet serieus genomen moet worden.
__________________ Vriendelijke groeten Volts jolt, current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 3 augustus 2008 om 19:47 |
| | |
| | #29 (permalink) |
|
Gewoon discussie niet meer openen als het je interesse verliest. Wat bij mij snel gebeurt bij opmerkingen waar geen informatie of mening in staat.
__________________ Vriendelijke groeten Volts jolt, current kills |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
De vraag is of Nismo de discussie gesloten wil zien omdat hij het niet boeiend meer vindt, of dat hij (ook) een ander belang heeft
__________________ Je bent tevreden met wat je hebt, totdat je iets beters kunt krijgen... | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |