![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 mei 2004 Locatie: Wormerveer Leeftijd: 42
| Citaat:
Goede bedrijfsvoering zorgt voor continuiteit van het product. betekend dat dat je moet verkassen naar een ander land, dan moet je dat doen. In het Finse deel van Lapland (ben er op vakantie geweest) is vorig jaar een grote Nokia fabriek ook gesloten, omdat Nokia de productie ging verhuizen naar.....Taiwan....
__________________ Team Serpent Laatst gewijzigd door M7H; 5 augustus 2008 om 14:15 | |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 september 2003 Locatie: Assen Leeftijd: 47
| Citaat:
__________________ Shepherd TeamC Sonic BENELUX | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 13 februari 2005
|
Iemand vroeg mij dit weekend al met wat ik nu ging rijden of wat ik nu ging doen. Hij had in een forum dus gelezen dat serpent de deuren sloot. En dat ook maar direct geloofd. Sommige geruchten (al dan niet gedeeltelijk waar) gaan rap van persoon tot persoon waarbij dan maar een gedeelte van het hele verhaal klopt.
__________________ Serpent 720 - Sirio Evo 2-3-XXX - Tornado - Futaba 3VC - Sanwa en Graupner servo's + Colrally 10 X + Kyosho Mini-z + vliegwerk Thunder Tiger Mini Titan + Lama V4 + Blade mCPX |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Leeftijd: 50
|
Voor de X-Ray rijders is er inmiddels (goed) nieuws:RC-CONNECT is nu de distributeur voor X-RAY in de Benelux (bron: website teamxray). Nu maar hopen/bidden dat er ook voor Serpent snel een oplossing komt, anders staan mijn S400 en 720 snel op de schoorsteen. met.vr. gr. Arie |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2006 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 57
|
Gewoon geduldig afwachten Arie,geen overhaaste beslissingen nemen. Er zijn zat onderdelen van Serpent te koop Ik vermoed dat Salven zelf ook wel begrijp dat hij 'zijn' rijders niet zonder onderdelen kan laten zitten en ik vermoed dat de contacten met zijn toekomstige leveranciers al gelegd zijn.
__________________ live begins at 40 |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Wat ik had begrepen is dat de distributie momenteel even stil ligt. Er mag dan misschien wel zat onderdelen zijn maar het kan dan wel even kritisch worden want alle winkels hebben niet alles op voorraad, zelfs the Border waarschuwt er voor.....
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2003 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 46
|
Serpent is failliet verklaard per 13-08-2008. Curatoren.nl - Faillissement SERPENT MODEL RACING CARS B.V. GJ
__________________ www.F5B.nl |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2007 Locatie: N-H Leeftijd: 25
|
Dus het is nu zeker. En zo ja wat zijn de gevolgen, wachten op een overname ofzo? Wat zijn de gevolgen voor de rijders? Als de onderdelenvoorraad gestremd wordt dan is er lijkt me groot probleem. Had ook vernomen dat de organisator(en) van de Serpent Racing School ook nog niet konden vertellen of het (de nitro tour en de Racing School) doorging er zou overleg gaande zijn en nog afwachtende zijn betreffende de uitslag..
__________________ Revell RMS Titanic 1:400/ Laatst gewijzigd door snowmansion; 22 augustus 2008 om 17:24 |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
De doorstart is al lang bezig, er schijnt alweer geleverd te worden maar er zitten voorwaarden aan.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
In Nederland (had ik begrepen) geen levering aan webshops.... Wat er van waar is weet ik niet maar ik had het opgevangen.
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2003 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 46
|
Ze hebben nog nooit aan webshops geleverd. Ik heb jaren geleden bert trumpie en ronald baar al op de koffie gehad. Maar ik denk dat het een manier is om de schulden van Serpent kwijt te raken en dan op een goedkope manier verder te gaan. Er staat al een nieuw bedrijf wat Serpent en dergelijke distribueert. Dus gewoon op de boedelveiling de spullen goedkoop opkopen en dan doorstarten. GJ
__________________ www.F5B.nl |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 29
| Citaat:
Dat weet ik uit een betrouwbare bron(nen) Ze zullen het met de herstart misschien gaan schrappen , in het verleden is het echter weldegelijk gebeurt hoor.
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |