![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #77 (permalink) |
| Guest
|
Wake up AUB. Als er dergelijke berichten over Sony of Audi de ronde zouden doen, ga je dan nog een dergelijke TV of auto kopen?? Kom even uit jouw comfortzone of keep on dreaming! Heb de afgelopen zomer een S400 gekocht en na het 2x bestellen van spareparts wist ik het al... dit wordt een groot drama met die gasten. Ik zou zeggen koop alles wat je kan op die veiling en zorg dan direct dat je voor de komende jaren genoeg onderdelen hebt want het is een kwestie van tijd voor het hele gebeuren opdroogt. |
|
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
|
Je kan ook een bod doen op die spuitgiet matrijzen; dan kan je je eigen spareparts gieten..... Want ik vraag me af hoe ze nog spareparts willen maken voor oudere modellen als de spuitgietmatrijzen door een oudijzerhandelaar worden opgekocht. Misschien dat ze de matrijzen voor de recente modellen wel hebben kunnen 'redden' uit de verkoop, maar er zijn heel wat matrijzen in de veiling!
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Lid sinds: 5 december 2004 Locatie: Aalsmeer Leeftijd: 38
|
Op de veiling staat niets anders dan oude zooi, leuk voor de verzamelaar, maar de kans dat je een complete bruikbare auto treft is redelijk klein, laat staan recente onderdelen. Over een paar maandjes loopt Serpent weer zoals normaal, onderdelen en distributie uit het verre oosten, en hebben we het er niet eens meer over. En joh, wie weet, is het nog goedkoper ook....hebben we helemaal niets meer te zeuren...
__________________ Team Kyosho // Orion // AKA // Ko Propo MP9 TKI2 // RB5 sp2 // TF6 // Stinger MKII // F104x1 |
| | |
| | #80 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Citaat:
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |