Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Auto's en andere voertuigen (graag duidelijke topic-titels!) > Brandstof auto's

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 23 oktober 2008, 03:34   #76 (permalink)

lobotm's schermafbeelding

Leeftijd: 36
Standaard

Tja als je zag wat er op de veiling stond Zag er uit als een lege schelp.
Oud 24 oktober 2008, 01:21   #77 (permalink)
Remco Willemsen
Guest

Standaard

Wake up AUB. Als er dergelijke berichten over Sony of Audi de ronde zouden doen, ga je dan nog een dergelijke TV of auto kopen?? Kom even uit jouw comfortzone of keep on dreaming!

Heb de afgelopen zomer een S400 gekocht en na het 2x bestellen van spareparts wist ik het al... dit wordt een groot drama met die gasten.

Ik zou zeggen koop alles wat je kan op die veiling en zorg dan direct dat je voor de komende jaren genoeg onderdelen hebt want het is een kwestie van tijd voor het hele gebeuren opdroogt.
  Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2008, 01:26   #78 (permalink)

Bart_Banaan's schermafbeelding

Leeftijd: 46
Standaard

Je kan ook een bod doen op die spuitgiet matrijzen; dan kan je je eigen spareparts gieten.....
Want ik vraag me af hoe ze nog spareparts willen maken voor oudere modellen als de spuitgietmatrijzen door een oudijzerhandelaar worden opgekocht. Misschien dat ze de matrijzen voor de recente modellen wel hebben kunnen 'redden' uit de verkoop, maar er zijn heel wat matrijzen in de veiling!
Oud 24 oktober 2008, 08:54   #79 (permalink)

Matthijs NED 469's schermafbeelding

Leeftijd: 38
Standaard

Op de veiling staat niets anders dan oude zooi, leuk voor de verzamelaar, maar de kans dat je een complete bruikbare auto treft is redelijk klein, laat staan recente onderdelen. Over een paar maandjes loopt Serpent weer zoals normaal, onderdelen en distributie uit het verre oosten, en hebben we het er niet eens meer over. En joh, wie weet, is het nog goedkoper ook....hebben we helemaal niets meer te zeuren...
Oud 24 oktober 2008, 12:17   #80 (permalink)

Roelof's schermafbeelding

Leeftijd: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Banaan Bekijk bericht
Je kan ook een bod doen op die spuitgiet matrijzen; dan kan je je eigen spareparts gieten.....
Want ik vraag me af hoe ze nog spareparts willen maken voor oudere modellen als de spuitgietmatrijzen door een oudijzerhandelaar worden opgekocht. Misschien dat ze de matrijzen voor de recente modellen wel hebben kunnen 'redden' uit de verkoop, maar er zijn heel wat matrijzen in de veiling!
Matrijzen hebben geen eeuwige leven en kan je er van uit gaan dat er heus wel meerdere bestaan maar ik kan mij voorstellen dat bij een dergelijke overname een beslissing genomen is om de support voor oudere modellen overboord te gooien.
Oud 24 oktober 2008, 15:39   #81 (permalink)

borderonlineshop's schermafbeelding

Standaard

zijn mallen van de Impact beste wat ze ooit hebben gemaakt denk ik.
borderonlineshop is offline   Met citaat reageren
Ga terug   Modelbouwforum.nl > Auto's en andere voertuigen (graag duidelijke topic-titels!) > Brandstof auto's
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten