![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
|
Weet ik ook niet maar ligt eraan wat en waar je ermee gaat rijden, is het puur voor de lol kan een monstertruck best leuk zijn. Maar wil je echt racen of dit nou op een circuit is of gewoon ergens in het bos of een open stuk zand/gras zou ik voor een truggy of buggy gaan
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Klopt dit is een 1:10 buggy er is ook nog een truggy versie de DST. Maar je hoeft je niet te beperken tot dit merk er zijn nog andere merken die voor de fun geschikt zijn.
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Een truggy staat net iets hoger op de wielen ook is ie net een tikkie breder en heeft bredere banden. Voor de rest blijft de rij eigenschappen ongeveer gelijk aan de buggy, tenminste dichterbij dan een monstertruck dat is geheel anders
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Klopt heb nog eens goed gekeken je hebt gelijk, ik ging uit van de 1:8 brooertjes die zijn iets anders van setup
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2008 Leeftijd: 17
|
maar toch kost de dst €20,- meer dan de dbx :S denk dat ik toch voor de mad force ga(monstertruk lijkt me meer lol) of niet Laatst gewijzigd door oisin; 18 oktober 2008 om 17:45 |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
De mad force is ook een 1:8 heb je net iets meer auto. Maar ik snap alleen niet wat je nou eigenlijk wil, je vraagt kyosho mad force vs hpi firestorm. Maar dit zijn twee geheel verschillende auto's de een is volgens mij 1:10 en de ander 1:8. 4wd en 2wd. De ene echte monstertruck en de ander neigt toch net iets meer naar een truggy
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2002 Locatie: nevele Leeftijd: 24
|
met een mad force kan je op meerdere soorten terein rijden, met de firestorm zal je waarschijnlijk aangewezen zijn op vlakkere ondergronden. de mad force komt goed en compleet uit de doos en de motor laat zich mits goed ingelopen heel makkelijk afstellen. echt een toppie motor qua prestaties van de motor valt er niet zoveel over te zeggen, hij doet z'n ding op de wagen maar het is geen picco of andere topmotor. wel gaat nu de mijne toch al zeker een goed jaar mee, (ong 15-20liter) de wagen leent zich heel goed tot verbouwingen, mods die je zelf gemakkelijk kan doen net zoals ik dat deed. over de hpi weet ik niets, maar je zal je er zeker niet van beklagen aangezien hpi hele goede wagens afleverd groetjes |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| firestorm, hpi, kyosho, mad force, madforce |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |