![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2005 Locatie: Den Hoorn Leeftijd: 37
|
Bedenk eerst inderdaad goed wat je wilt. De hardcore circuit racers, zoals Xray NT1, Serpent 720, Mugen MTX-4R en Kyosho V-One-RRR voelen zich niet zo thuis op een parkeerplaats, voornamelijk vanwege de nogal open snaar aandrijving. Je kunt dan beter kiezen voor een auto met cardan aandrijving zoals de gesuggereerde Kyosho FW-05 of Fazer, HPI RS4 evo3 of bijvoorbeeld een Hong-Nor/Ofna CD-3. Let ook goed op de verkrijgbaarheid van onderdelen. Die ga je hoe dan ook nodig hebben. Als beginner ook nog een puntje van overweging: op de professionelere modellen kan je meer afstellen. En dus ook meer verkeerd afstellen. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
|
Je kan ook een rc wagen nemen die ze voor de rallygame gebruiken. Zie hier: YouTube - RC Models Rally YouTube - OFFICIAL The Best of The RC Rallytrophy 2006 Kan je en opasfalt en op zand
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2005 Locatie: \m/ (-_-) \m/ Leeftijd: 37
|
Dan heb je nog steeds geen OFF road... je kunt hooguit een beetje zand of gravel onveilig maken. Ik ben zelf 6 jaar geleden begonnen met RC en kocht toen een Tamiya TB02. Erg leuke auto maar ik kwam er na een maand of 3 achter dat hij voor mij niet genoeg mogelijkheden had. ik heb hem wel een betere motor gegeven en rally bandjes maar het was niet genoeg vond ik. Ik wilde toen dus al vrij snel een auto die wat beter over gras en zand kon rijden, ik ben toen wel een beetje extreem naar een HPI Savage gegaan maar ok Nu rijd ik alleen nog maar OFF road en het bevalt mij prima.. Wat er al eerder is gezegd kan ik ook alleen maar aanraden DENK GOED NA wat je echt wilt gaan doen met je toekomstige aankoop... Laatst gewijzigd door Caretaker; 17 december 2008 om 00:16 |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 mei 2007 Locatie: Krimpen aan den IJssel Leeftijd: 19
| Citaat:
ik heb mijn fazer goed afgesteld, hogere veren, rally bandjes en een lichtere vertanding. maar ik krijg heb echt niet goed over gravel hoor een kyosho fazer is niet voor niets een onroad auto, daar moet je niet mee over gravel! (tenzij je hem stuk wilt maken dan is het een ander verhaal ik zeg hpi rs4 of fazer Gr: amateur | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
| Citaat:
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| ||||||