![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2007 Locatie: N-H Leeftijd: 25
|
Is die bovenste geen serpent Quattro? Die is volgens mij wel redelijk antiek ja
__________________ Revell RMS Titanic 1:400/ Laatst gewijzigd door snowmansion; 26 december 2008 om 18:38 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
|
Het zijn een Quattro 2WD en een Super Sport. Beide hebben een waarde van ca. 35 ~ 75 euro. Alhoewel die Super Sport er wel erg goed en compleet uitziet; die zou wel eens door een echte verzamelaar op waarde geschat kunnen worden en zo'n 150.- opleveren. Mits hij compleet is en voorzien is van een werkende oude motor en echt oude electronica is die zeker interessant voor de verzamelaar. De Quattro zijn er nog erg veel van; dat is niet zo'n gewild verzamelaars object, soms als hij compleet, goed en voorzien van tijdsgetrouwe electronica is wil je daar wel iets voor krijgen...
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Het is wel een Quatro 2wd, leuk voor de verzamelaar maar echt geen waarde. Beide misschien een leuke koop voor een "classic" competitierijder maar dan moet je hem richting frankrijk en Italie op Ebay zetten
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 31
|
zien er cool uit! Rijdend maken! Ik heb nog wel wat onderdelen van een oude serpent meegekomen bij een andere auto. Laat maar weten of je wat zoekt
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2004 Locatie: Wormerveer Leeftijd: 42
| Heel veel zelfs... maar belangrijke onderdelen in de aandrijflijn van de 4WD versies, mis ik inmiddels..... Heb wel voor 4 auto's aan plastic liggen.... Tja wat moet je ermee, nou ik wilde eigenlijk afgelopen jaar met de Nitrotour meedoen met een Quattro, alleen toen ik een paar weken eerder ermee probeerde te rijden op de MACH, braken spontaan de remschijven eruit!... beetje uitgedroogd denk ik..
__________________ Team Serpent |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 6 november 2004 Locatie: ellewoutsdijk
|
Hey gaaf zo'n tukje history. denk dat dat oude hok van mij er wel naast past, leuk om te zien hoe die van mij alweer een stukje verder doorontwikkeld is. gr Xander.
__________________ [b]IF IT AINT BROKE DON'T FIX IT![b] |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |