![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2003 Locatie: Assen Leeftijd: 47
|
Wat ik bedoel is de vraag welk type motor bij Sirio vandaan komt, de .12 kwam die ook bij Picco vandaan? Edit: ja dus... Ik ben erg benieuwd wat hier gaat gebeuren, de motor doet het nl perfect op de 2007 uitlaat... net als de overige "modified" picco's trouwens. Laatst gewijzigd door Nismo; 10 januari 2009 om 19:42 |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
De Orion Wasp modellen (niet-CRF) kwamen altijd al bij Picco vandaan... De 1e .12 CRF was een Toki die ook de 1e testexemplaren van de .21 CRF offroad produceerde voordat ze ten onder gingen. Dan is er nog de breuk geweest tussen Kyosho en Sirio mogelijk vanwege de CRF ontwikkelingen maar is Kyosho Amerika en Frankrijk nog altijd Sirio blijven distributeren als ook de Mini Inferno en de Spada met een Sirio worden geleverd.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2003 Locatie: Assen Leeftijd: 47
|
Het initiatief van GRP is in ieder geval goed voor de prijs al zal het de distributeur wel pijn doen. Op deze manier komen ze tenminste in de buurt van de normale prijzen. Vergeet overigens niet dat ze dan zonder importeur nog steeds aan de prijs zijn. Als ATS, Matrix, Enneti, Picco, etc etc dit ook gaan doen zal ook dan GRP weer aan de prijs zijn. Hoe dan ook, een goed initiatief. Ik ben overigens wel benieuwd wie er als eerste direct aan consumenten gaat leveren. |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 4 mei 2004 Locatie: Wormerveer Leeftijd: 43
|
Op 3hobby.net loopt ook een topic hierover. Daar wordt de vergelijking getrokken met Dell computers... Maar met computers, die bijna iedereen nu wel heeft, kan dit wel. Ik blijf het vermoeden hebben dat als mensen niet meer kunnen zien en voelen wat onze hobby inhoud, er straks geen instroom meer is... Een stukkie vlees koopt ook niemand over internet, wil je ook in een vitrine zien liggen....
__________________ Team Serpent |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Zeewolde
|
Direct aan consumenten leveren zal wel niet zo snel gebeuren,het zal wel gewoon naar de dealers gaan.Alleen gaan de winkels niet meer een bestelling de deur uit doen voor een setje banden maar meer opsparen tot het rendabel is.De verzendskosten gaan namelijk ook omhoog voor de dealers.
|
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Enig verschil is dat DELL inderdaad vanuit Ierland verkoopt en zo de regels rondom de garantievoorwaarden van de EU ontloopt maar wel onsite contracten afsluit met bedrijven zoals oa. Getronics. Ik vrees als GRP direct uit eigen huis gaat verkopen we zeker vaarwel kunnen zeggen tegen een goede en snelle garantieafhandeling aangezien het toch al minimaal is met RC motoren.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2006 Leeftijd: 40
|
even offtopic: ...vertel je nu dat Ierland..niet bij de EU hoort..denk dat ze dat zelf dan nog niet weten..de laatste keer dat ik in Ierland was..behoorde het toch echt nog bij..de EU! en nee ik was niet in Noord Ierland..
__________________ Mugen MRX4-X, Sanwa M11X, Capricorn CL9-ET AAC, SPM Tyres |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
|
Het wordt steeds serieuzer; ook Mirage (in de UK) stopt met GRP: GRP Distribution News (Monday 12th of January, 2009) | Mirage RC Enterprises
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |