![]() |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Ik heb 1 tip voor je en dat is: Ga naar een modelbouw winkel en laat je daar adviseren. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 december 2008 Locatie: Utrecht Leeftijd: 24
| Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
| Citaat:
Weet niet wat jij bedoelt met geen onderhoud. Iedere rc auto heeft veel onderhoud nodig, en dan bedoel ik het goed schoon houden van alle onderdelen zodat deze niet zo snel slijten. Mijn ervaring, zondag rijden(+/_ 5 uurtjes) is daarna ook 4 uurtjes sleutelen of langer. Maar dat is ook de hobby | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Als je er ook BIJNA niet mee rijdt heb je ook BIJNA geen onderhoud aan, dat klopt wel. Als je de auto goed schoonmaakt kun je er wel een uur overdoen hoor, maar dan haal je ook alles los om goed schoon te maken. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
| Citaat:
Ik praat overigens wel over offroad, maar ik denk dat de onroad guys ook wel iets meer onderhoud plegen dan 20 min. edit:Ik kon het niet laten, kijk hier eens naar, zo onderhoud je een auto na een paar uur raggen:YouTube - rc007
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 Laatst gewijzigd door roland1973; 12 februari 2009 om 19:53 | |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Ja oke, met zo'n rijstijl moet je wel het een en ander vervangen na crashes, maar geloof mij maar met mijn 4 pk compressor blaaaaaaaas ik dat vuil er gewoon af De lagers kan je bij een dbx/dst een beetje met een borsteltje schoonmaken, wil je ze grondig schoonmaken of vervangen dan heb je gelijk dan moet je de boel uitelkaar halen. ps bruut filmpje.
__________________ |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Actief je auto pluggen lijkt mij niet wenselijk en gezien de topicstarter al ruim een week niets van zich heeft laten horen ook geheel nutteloos in dit topic.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2008 Locatie: Purmerend Leeftijd: 16
|
Ik denk niet dat de topicstarter nog dit topic in de gaten houdt, want die is al een week niet meer online geweest. Edit: Roelof was me net iets voor. mvg Bram
__________________ Brushless Firestorm + 3s lipo // Protech Helixx |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| auto, nieuw |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |