![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
| Citaat:
Niet doen, gewoon eerst proberen met hetgeen wat erbij geleverd wordt. Bevalt het niet dan meteen is kopen wat beter is. De kwaliteit van het materiaal wat in startset zit is meestal en ik zeg meestal toch net niet goed genoeg. En dan kan je nog de desgewenste spullen aanschaffen zonder je geld over de balk te smijten want het is allemaal al duur genoeg. Het al zo vaak uitgesproken gezegde luid nog steeds; GOEDKOOP IS DUURKOOP
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 6 februari 2009 Locatie: Hallum Leeftijd: 19
|
Bedankt voor de reacties, Achteraf blijkt het toch heel wat voordeliger te zijn als ik het pakket van 80,- gelijk aanschaf. Ik heb een aantal producten vergeleken met de producten die in de starterset worden meegeleverd. Na allerlei wiskunde sommetjes ( En tiental mailtjes heen en weer ) kwam ik erachter dat het toch voordeliger is om bij PKracing de set mee te bestellen met een auto ! Dit is dan dus ook sterk aan te raden voor andere beginners Goeie service van PKracing overigens, Kreeg geen korte antwoordjes maar soms terug-mailtjes van zo'n 40 regels Erg behulpzaam dus ! En iedereen bedankt voor de reacties |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2007 Locatie: Het Westland
|
Ik denk dat je jezelf de vraag moet stellen : Wat ga ik met mijn auto doen? Ga ik op een parkeerplaats rijden of op een circuit en wat clubwedstrijden meepikken? Ik kan uit ondervinding zeggen dat als je wedstrijden gaat rijden dat het geen kwaad kan om meer reserve onderdelen voor je auto bij je te hebben. En dan denk ik aan ophangingsonderdelen, kogellagers, spurs en pinions, aandrijfriemen. Ga je zomaar wat rondrijden dan is dit niet nodig.
__________________ 3 x Serpent 733 TE- 2 x Serpent 710 - 1 Sirio XXXV - 1 Sirio Evo 4 - 1 x STS D3R - 1 x STS D5R Outlaw - 1 x Sirio Evo 4 STI - 1 x Mega MF12 'Masmo' Ceramic |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 6 februari 2009 Locatie: Hallum Leeftijd: 19
|
Laat ik het anders zien : Ik wil niets te kort komen en niet alle onderdelen die ik naderhand nog eens nodig heb achteraf te kopen ( Zie onderaan bericht ![]() Off-topic : Heb je aan 1 liter genoeg om je auto in te laten rijden volgens de WOT-Methode ? En zo ja, hoeveel heb ik dan over, niet dat ik dan na het inrijden nog 1 tankje over heb ofzo ![]() Want ik koop al mijn spullen online, dus dan pik ik gelijk nog een litertje of 2 mee. ( Woon in een godvergeten dorp onder Leeuwarden ) Bedankt ! |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Na ongeveer 10 tankjes is je motor aardig ingereden, aangezien je tankinhoud 75ml is betekent dus dat je minimaal 3/4 liter verbruikt met inrijden. Dus een kan van 2,5 of 5 liter zou ik je zeker aanraden. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Spada 09, Madforce, Inferno GT, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Haal gewoon gelijk 5 liter dan ben je voor 40 euro klaar, en dan rij je in verhouding veeeeel goedkoper als dat je steeds 1 of 2.5 liter cans koopt.. en je kan in ieder geval een tijdje toe.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| accesoires, beginner, starter, starterset, toebehoren |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |