![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Mensen als jullie enige kennis hebben over het reviseren van een oud nitro motortje. of een gokje willen wagen met een vraag erover. ![]() of je weet welke onderdelen als eerst slijten. kortom handige tips voor beginners (en ouwe rotten) die een oud motortje hebben gekocht en wat ze moeten doen. ![]() ![]() ![]() MELD HET DAN HIER!!!!! |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004 Locatie: West-Friesland Leeftijd: 37
|
Wat wil je met dit topic bereiken? Heb je een specifieke vraag? Lijkt me een beetje vreemd als iedereen hier at random maar wat neer gaat zetten. Bovendien is over dit onderwerp al verschrikkelijk veel geschreven, dus met een beetje zoekwerk kun je alles vinden wat zou willen weten.
__________________ "Don't tell me how to do my job! Do I go to your job and tell you how to sweep up?" |
| |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004 Locatie: West-Friesland Leeftijd: 37
|
Tip 1: met een beetje zelfwerkzaamheid kom je verder in het leven. Tip 2: datzelfde geldt voor een beetje beleefdheid. Tip 3: een correcte spelling wil ook wel eens helpen. Verder zal ik me niet meer met je geweldige initiatief bemoeien hoor
__________________ "Don't tell me how to do my job! Do I go to your job and tell you how to sweep up?" |
| |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
|
Om dit geweldige initiatief op weg te helpen, heb ik wel een linkje met info: abc motoren verklaard, inlopen En natuurlijk wil ik de TS wijzen op de sticky topics in het brandstof auto forum gedeelte; daar staan de vragen waarop hij doelt en tevens de antwoorden....
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
dat ik dyslectie heb kan ik ook nix aan doen nouw? en btw als je dit geweldadig vind.... ![]() wees es als bart die komt tenminste met iets zinvols Laatst gewijzigd door explosive*1:8-buggy*; 8 maart 2009 om 11:40 | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 1 maart 2009 Locatie: Near EHvb Leeftijd: 41
|
Helemaal uit elkaar halen, in water met wasmiddel leggen om al het vet er af te schrobben met een zachte borstel, goed droogmaken, dan oliën waar nodig en weer in elkaar zetten, en dan zou ie t moeten doen. ASH dat ik dyslectie heb kan ik ook nix aan doen nouw? en btw als je dit geweldadig vind.... ![]() wees es als bart die komt tenminste met iets zinvols (EN LEER SPELLEN!) Laatst gewijzigd door ashikaga; 8 maart 2009 om 12:40 |
| |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Wat aantekeningne gemaakt... Heel goed heren, laten we regels omtrent gedrag in de wind slaan.... Daarom, voordat het uit de hand loopt. een slotje... Leer nu eens om een normale discussie te voeren.. er bestaa zelfs een faq omtrent het gedrag.... Ontopic... De link van Bart Banaan is een goede, en stop het in de diesel, niet in zeepsop!
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| nitro motor, onderdelen maken, onderdelen vervangen, reviseren |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |