![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2009 Locatie: Zuid-Limburg Leeftijd: 16
|
Oke, dat is wel genoeg En eehm, die servo's , kan ik die gewoon van mn kyosho afplukken?
__________________ Kyosho pure ten alpha 3 gp =>TUNED en 5 lange jaren oud Laatst gewijzigd door TheHawk007; 23 maart 2009 om 20:34 Reden: Wat vergeten... |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 maart 2009 Locatie: Lelystad Leeftijd: 45
| Citaat:
Auto is idd alleen met startkist aan te krijgen. Of je moet voor de S-III evo gaan. Deze heeft een trekstart motor maar de auto is niet zo luxe uitgevoerd als de triple r. mvg Roy | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 september 2005 Locatie: Den Hoorn Leeftijd: 37
| Citaat:
| |
| | |
| | #19 (permalink) |
| En hoeveel kost zon startkistje? En ik kan dus gewoon mn servo en ontvanger en stuff van mn kyosho afplukken of zo?
__________________ Kyosho pure ten alpha 3 gp =>TUNED en 5 lange jaren oud |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Citaat:
Ik ben niet iemand die de hele tijd ermee rijd, in de weekenden een aantal keer maar ik verzorg alles goed hoor
__________________ Kyosho pure ten alpha 3 gp =>TUNED en 5 lange jaren oud | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 20 september 2005 Locatie: Den Hoorn Leeftijd: 37
|
Meer power = meer slijtage = meer kosten. Hoe goed je het ook bijhoudt. Ik zeg niet dat je het niet zou kunnen of niet zou doen. Maar zeker gezien je leeftijd zou het kunnen dat de kosten je tegenvallen. Ik wil je absoluut niet tegenhouden, maar je er alleen even op wijzen dat het rijdende houden van een RRR wat duurder uit kan vallen dan het rijdende houden van een Alpha 3.
|
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Kyosho pure ten alpha 3 gp =>TUNED en 5 lange jaren oud | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
Als je om even iemand anders the "quoten" alleen in het weekend op een parkeerplaats of een stuk asfalt rijd is het idd een beter optie om met je huidige auto te blijven rijden of gaan voor een wat nieuwer model hiervan. De tripe r is een zoals genoemd is een wedstrijd auto en vergt daardoor ook iets meer onderhoud. Als je bv wat nieuwer model wil hebben dan de Pure Ten dan kun je gaan voor een FW05R of een FW06 of iets vergelijkbaars. Wil je echt meer snelheid en later ook wedstrijden gaan rijden dan zou ik zelf toch gaan voor een auto waar alle onderdelen al op zitten en niet een goedkoper model en daar later alles bij kopen daar dit een stuk duurder is. Je kunt altijd vrijblijvend info aanvragen bij de wedstrijd rijders onder ons of ga eens op een circuit kijken en laat je daar informeren. Wat ik al eerder heb gezegd, de auto's hoeven/moeten niet weg maar ik wil gewoon wat plaats maken en niet met alle geweld iemand een auto door zijn/haar "strot"drukken Kijk maar wat je doet/wil en of mag van je ouders. Indien ik de auto's nog heb als je het geld hebt kun je altijd contact opnemen er over. Zal morgen nog wel ffies de foto's online zetten zodat je de auto(auto's) kunt bekijken. mvg Roy | |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Bedankt allemaal voor jullie tips en instructies en ik denk dat ik een FW06 ga kopen, goede keuze of niet? Ik persoonlijk denk van wel maar ik laat t oordeel van de experts komen Thx- TheHawk007
| | |
| | #25 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Ik denk dat het voor jou inderdaad ene betere keuze is om een FW-06 of de voorganger de FW-05 te kopen. De RRR is HEt wedstrijdchassis van kyosho en absoluut niet geschikt voor parkeerplaatsen, Hou dat wel in de gaten. @ TAZMAN. De S3 haalt maximaal zo'n 80 km/h en dat is officieel gemeten op het circuit van heemstede. Dus niet overdrijven met de snelheden. De RRR haalt ook de 120 niet. Waarschijnlijk zal die zo'n 100 net halen. Ik kan het weten heb namelijk beide auto's M.v.g. Mark.
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC Laatst gewijzigd door mark0126; 24 maart 2009 om 00:47 |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
De FW-05R is weer een zonder motor dus dan zou ik gaan voor de FW-06. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Oke, dat zal ik doen, en zo duur is die eigenlijk niet he, €219,- en mn oude kyosho koste €250
| | |
| | #29 (permalink) |
|
De FW-06 is een stukkie duurder hoor, Dan moet je voor de FW-05-T gaan die kost wel zoiets dacht ik. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Prijs en info FW06 KYOSHO Deutschland GmbH FW05RR KWC uitvoering KYOSHO?PRODUCT | FW-05RR KYOSHO CUP Edition Prijs zal je ffies op internet moeten zoeken FW05S KYOSHO?PRODUCT | KYOSHO CUP JAPAN Edition 2 Ook hier zul je de prijs op het net moeten zoeken En de laatste de FW05T KYOSHO?PRODUCT | FW-05T PLUS ARR CHASSIS SET?w/out transmitter? Helaas ook niet echt meer een prijs bekent op de site maar ook deze zal op het net nog wel te vinden zijn Mvg Roy
__________________ l===/o\===l [_]-###-[_] Tamiya F103,F104W PRO,SP3-X 235MM,TRF416X |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| nieuw, onroad |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |