![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
|
De FW-05 zijn volgens de Duitse site niet meer leverbaar, alleen nog onderdelen. Dus ik zou dan toch maar voor FW-06 gaan. Of je zou em ergens 2de hands moeten kopen of in een modelbouwzaak waar die misschien toevallig nog staat.
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
sommige winkels hebben misschien nog wel de FW-05. Bel wat rond want de onderdelen zijn nog wel een aardige poos leverbaar. Maar als je het geld hebt zou ik ook voor de FW-06 gaan. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2009 Locatie: Zuid-Limburg Leeftijd: 16
|
Ik koop me de FW-06, voor (maar) €219,- tegenover de €250 van mn kyosho die ik nu heb sta ik versteld ![]()
__________________ Kyosho pure ten alpha 3 gp =>TUNED en 5 lange jaren oud Laatst gewijzigd door TheHawk007; 24 maart 2009 om 20:26 |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Die in de link is gaan FW06 maar een Fazer en dat is een mindere auto dan de FW06.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
huh, ik snap t ff niet Over welke link hebben jullie het? die van mij of die van Tazman? en wat is nou het verschil?? Oh, na even lezen snap ik het, maar is die fazer dan ook een goede auto of niet?
__________________ Kyosho pure ten alpha 3 gp =>TUNED en 5 lange jaren oud Laatst gewijzigd door TheHawk007; 24 maart 2009 om 21:52 Reden: Nu snap ik t pas -_- |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 6 februari 2009 Locatie: Hallum Leeftijd: 19
|
Ik heb ook sinds kort een Kyosho FW-06 Echt een prima auto ! ( Mijn eerste overigens ) Maar ik ben zeer te spreken over deze auto, alles draait perfect etc etc. Ik heb hem zelf voor 320,- ( Auto alleen ) gehaald bij de lokale modelbouwwinkel, hij is wel te verkrijgen ( Meestal ) voor 300,- in online shops maar ik ben voor de lokale shop gegaan ( Als er wat mis is, kun je er naartoe! ) Veel succes met het kiezen van je auto, ik ben in iedergeval zeer te spreken over de FW-06 !
__________________ Kyosho FW-06 // Aston Martin DBR9 |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2008 Locatie: Utrecht Leeftijd: 24
|
Ruil je oude auto in bij de winkel en koop gewoon deze met een dikke korting : Toemen Modelbouw - Shop Detail
__________________ |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat:
![]() ![]() Maar nog 1 vraagje, doen zij ook via de post dingen verzenden?![]() Dankje- TheHawk007
__________________ Kyosho pure ten alpha 3 gp =>TUNED en 5 lange jaren oud | |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Ja, maar als ik jou was zou ik er gewoon naartoe gaan. Zoiezo om te kijken wat ze voor jou auto willen geven, tip; maak hem vantevooren goed schoon en zorg dat alles soepel draait. Als je hem dan mag inruilen voor een nieuwe met bijbetaling uiteraard. Kan je later als er iets kapot is een mailtje sturen van het betrffende onderdeel wat je nodig hebt en kun je het oplaten sturen.
__________________ |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 augustus 2005 Locatie: Geleen, Limburg Leeftijd: 44
|
Inruilen doet Shamrock ook, weet uit ervaring dat ze best redelijk geld terug geven. Ok, nieuwe is wel vaak iets duurder bij Sham.
__________________ Pa : HPI Vorza + Parrot AR Drone / Zoon : Traxxas Slash Platinum + MCX / Dochter : Traxxas Revo 1/16 |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Ik heb mn ouders half kunnen overhalen, ik moet wachten tot mijn verjaardag en dan mag ik hem kopen
__________________ Kyosho pure ten alpha 3 gp =>TUNED en 5 lange jaren oud |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| nieuw, onroad |
| Discussietools | |