![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2009 Locatie: Zuid-Limburg Leeftijd: 16
|
Hallo Ik ben op zoek naar een nieuwe onroad(liefst een snelle) auto, momenteel heb ik een kyosho pure ten alpha 3 gp(mooi afgesteld d.m.v. deze site Hebben jullie misschien een idee welke auto goed zou zijn, ik moet er wel even bij zeggen ik ben geen beginner meer, heb nu al iets van 5 jaar mn eerste auto Thx- TheHawk007 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2009 Locatie: Lelystad Leeftijd: 45
|
Heb nog wel een Kyosho triple r staan. Deze is net uit elkaar geweest en alles waar speling op zat en of slecht was is vervangen. Word geleverd met nieuwe HPI NSX kap. Kan tegen meerprijs met een nieuwe LRP spec 4 motor geleverd worden. Anders een rollend chassis met nieuwe kap. mvg Roy |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Wat is ong. de vraagprijs+ snelheid van de auto, want ik wil me ook nog een nieuwe mobiel kopen en n laptop dus ik moet nog ff spare TheHawk007
__________________ Kyosho pure ten alpha 3 gp =>TUNED en 5 lange jaren oud |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 23
| Citaat:
Waar is die Schumacher Fusion .28 te verkrijgen ? Groetjes Michael
__________________ uuuhm... | |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Prijs ex motor is 200 euro. Inclusief motor is hij 350 euro. Er zit dan ook een efra goedgekeurde uitlaat,1 servo en een ontvanger accu bij. Snelheid is afhankelijk van de baan maar 120km/h is gewoon te halen. Indien dit te duur is heb ik ook nog een Kyosho S-III evo staan compleet met motor,uitlaat,1 servo, ontvanger accu en nieuw kap voor 200 euro. De S-III evo loopt ongeveer 100km/h,zie link voor de kap die er bij zit.(het is dus ook deze auto met wat extra's er op). http://www.kyosho.de/?page=shop/flyp...ct&setlang=deu Bij de S-III evo zitten een set zgan rubber banden met velgen bij en bij de triple r een set schuimbanden. mvg Roy Laatst gewijzigd door Tazman; 22 maart 2009 om 22:20 |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Miss wat te veel gevraagd maar jaTheHawk007
__________________ Kyosho pure ten alpha 3 gp =>TUNED en 5 lange jaren oud | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| KYOSHO Deutschland GmbH Spec's van de S-III evo Van de triple R KYOSHO Deutschland GmbH De tripple R heeft nu een voor dif er in voor een wat rustiger rijgedrag maar de vrijloop as zit er ook bij. De bouwbeschrijving ook. Als je deze auto's vergelijkt en je wil ze gelijkwaardig maken ben je een hoop geld kwijt en is de triple R een beter investering. Ik kan alleen niet in jou budget kijken. De keuze is aan jou. mvg Roy |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Schaal 1:10 met 2 bak. S-III is met trekstarter,Triple R is aan te krijgen met startbox. Daar je al wat hebt van je pure ten,zal je niet echt veel extra kwijt zijn ivm aanschaf. mvg Roy | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Zelf heb ik hem bij van Heeswijk modelracing gehaald in Vlaardingen Vind het zelf een mooie degelijk opgezette wagen Fusion 28 ![]() Hier een foto van mijn wagen Laatst gewijzigd door willemvld; 23 maart 2009 om 15:38 | |
|
| | #12 (permalink) |
|
Ik denk dat ik voor de triple R ga, maar zit er nu geen motor op die ik er dan los bij moet kopen of zit de fabrieks motor op en kan ik een krachtigere erbij kopen . En zijn er ooit eens problemen mee geweest?? Maar ik zal wel nog eventjes moeten sparen.En ik ben nu 2e klas middelbare dus ik krijg al duits geleerd XDBedankt, TheHawk007
__________________ Kyosho pure ten alpha 3 gp =>TUNED en 5 lange jaren oud Laatst gewijzigd door TheHawk007; 23 maart 2009 om 17:24 |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
De motor die ik er bij lever is een splinternieuwe LRP Z.12R spec 4. Deze levert 1,6 pk bij ongeveer 42.000 rpm. Dit is dacht ik op de nova rossi tuned versie de snelste 2.11ccm motor op het moment. De motor heeft nog niet eens brandstof geroken Met de auto zijn nooit problemen geweest. Heeft ook geen crashes meegemaakt. Ben gewoon een beetje an het ruimen daar ik mij wil toeleggen op electra en ik op het moment 4 brandstof auto's heb staan wat een beetje te veel van het goede is De S-III evo heeft op het moment een kleine 2 liter brandstof gezien waarvan bijna 1 liter voor het inlopen is gebruikt. Deze auto word dus wel met de fabriek's motor geleverd. Mocht je nog vragen of iets dergelijks hebben twijvel niet en stel ze. De auto's hoeven niet weg maar mogen weg daar ik op wedstrijd dagen er maar 2 gebruik. mvg Roy | |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Ok Maar mag ik miss. een paar fotos voor de conditie van de auto? ![]() Voor de rest lijkt me alles oké dus..... Maar ik zal nog ong. 4 maanden moeten sparen voor €350,-, En anders voor de €350 de motor al gemonteerd + wat toebehoren kwa gereedschapjes enzow.... Doe maar een voorstel en ik zal erover denken
__________________ Kyosho pure ten alpha 3 gp =>TUNED en 5 lange jaren oud Laatst gewijzigd door TheHawk007; 23 maart 2009 om 20:18 |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
De 350 euro is met de motor gemonteerd 2 sets banden(1 nieuwe set en een gebruikte) 1x een nieuwe ontvanger accu(1400 mah),1x een nieuwe servo met metalen tandwielen en kogellagers,nieuwe Honda NSX kap,nieuwe koppeling,lagers en uitlaat. Voor jou is het ontvanger,1 servo inbouwen en dan kijken voor een startkist. Daarna motor inlopen en dan afstellen en karren. Gereedschap heb je reeds daar je het zelfde kan gebruiken als wat je bij je pure ten hebt gebruikt. mvg Roy | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| nieuw, onroad |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |