![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, Zoals jullie misschien a begrepen hebben krijg ik mijn nitro niet naar mijn motorblok, ook niet als ik mijn vinger op de uitlaat houdt en een paar keer aan de trekstarter scheur... Wat kan het probleem zijn? Greeeetz, Sprangsta |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2005
|
Als er geen nitro de brandstofleiding in loopt heb je dus geen druk. Dit betekend dat de druk ergens ontsnapt. Controleer of alles goed aangesloten is en niet lekt. Een volle brandstofleiding lijkt trouwens sprekend op een lege. Het kan zijn dat de hele leiding al meteen na de eerste trek gevuld wordt en je maar op zoek bent naar luchtbellen die nooit zullen komen. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Hey hallo, Thnx voor je hulp maar ik zie juist maar 1 klein druppeltje in de slang zitten en als ik op het slangetje blaas gaat er niets maar dan ook echt niets naar mijn carburateur Eeey greetzz, Sprangsta | |
|
| | #6 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Hey hallo, Bedankt voor je reactie en je oplossing maar dat had ikook al geprobeert Heey thnx Greetzz, Sprangsta | |
|
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2007 Locatie: Eelde Leeftijd: 21
|
Haal het slangetje van je tank eens los of zet dat eens op je carburateur probeer nu nog eens te blazen. Kijk eens of dit makkelijk gaat. Als je heel moeilijk lucht je carburateur in kunt krijgen. Dan kan het zijn dat 1 van je naalden compleet ingedraaid staat waardoor er geen brandstof meer naar de carburateur loopt. Het kan ook zijn dat je carburateur verstopt zit? Maar volgens mij komt dit niet zo heel vaak voor.
|
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2008 Locatie: Hoogwoud Leeftijd: 21
|
Haal eens je slang die naar je carbarateur gaat van je tank af en blaas dan eens op je drukslang van de uitlaat. Als er dan nog niets uitkomt licht het dus aan het tankje
__________________ Als het op is doen we zuinig |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Hey hallo, Bedankt, je had inderdaad gelijk dat 1 van me naalden te ver naar binnen stond Het is nu weer helemaal op gelost en ik ben een gelukkig man :P haha Eeey rustug aan en nogmaals bedankt...!!! | |
|
| ||||||
![]() |
| Labels |
| carburateur, nitro, probleem, sprangsta, tharan |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |