![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 21 mei 2008 Locatie: nederland Leeftijd: 23
|
Heb van de week mijn savage uit elkaar geschroef en zo in de vaatwasser gedaan. Ik heb nog nooit zo een schoon autotje gehad ook de motor was weer mooi schoon (hpi nitro force k4.6). Veel mensen zijn bang voor roest en durfen de motor ook niet met water schoon te maken. dit kan gewoon alleen zorgen dat de onderdelen na de vaatwasser beurt nog even schoon spoelt er zouden nog wat zeep resten op kunnen zitten. Daarna goed in de afterrun. Even een paar keer met de rotorstart dat het spul in alle hoeken en gaten komt. Daarna een half tankje stationair laten lopen en weer in de afterrun. Schoner kan gewoon niet. dit help natuurlijk niet om roest te verwijderen wel de sporen ervan maar niet de bron. mvg barry |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
@barrynoname, let eens op de datums!
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: antwerpen Leeftijd: 18
| Citaat:
| |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Om na 1 jaar nog mee te delen dat je vandeweek een savage uit elkaar gehaald heb is het ook niet waard, dan zou ik topic door mij haast een sticky worden... Anyhow, je kan niet zeggen dat de zoekfunctie niet gebruikt wordt.. lol.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |