![]() |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
| Gewoon netjes weg zetten, wielen eraf, motor volzetten met afterrun. Die auto is betaald en vreet geen brood, je kan er weer mee gaan rijden als je meer tijd/zin hebt. Het geld wat jij er voor wil hebben zal er toch niet zo'n run op zijn. Goedkoper wegdoen is eigenlijk ook zonde van het geld (jou geld bedoel ik dan)
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 | |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #40 (permalink) | |
| Citaat:
Ik denk dat het voor de buggy toch al snel lastig word i.v.m met de achterwiel ophanging. Maar ik ben dan wel geen hpi expert, dus zeker ben ik niet van m'n zaak
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2008 Locatie: Hoogwoud Leeftijd: 21
| Show Image Als ik deze foto zie, dan denk ik (nouja weet het wel zeker) dat het niet gaat passen. Je kunt simpelweg niet bij de backplate komen met je as.
__________________ Als het op is doen we zuinig |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Guest
|
Ik weet zeker dat hem dat is, want is hetzelfde blok als de Savage 3.5, en er staat niet alles op de site van HPI bijv. de Option parts enzo. Citaat van HPI: On the inside, the F3.5 has true ABC construction, with a chrome-plated brass piston and cylinder surrounded by the lightweight aluminium case. To get you going quickly, the F3.5 uses a pullstarter system, and a large opening on the underside of the chassis allows you to utilise a starter box for even faster engine starting. If you want to upgrade to easier engine starting, just install the #87130 HPI Roto Start 2 engine starting system for push-button engine starting! Deze dus: HPI Hpi Roto Start 2 System (for Nitro Star F Series Engine W/pullstart) - 87130 at HPI Europe Laatst gewijzigd door Patto; 16 september 2009 om 12:55 |
|
| | #44 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 juni 2008 Locatie: Uden, Noord Brabant Leeftijd: 17
| Citaat:
__________________ Fietsen is gezond, eet meer fietsen Tamiya M-02, Kyosho DST | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2008 Locatie: Hoogwoud Leeftijd: 21
|
Maar de savage 3.5 staat daar ook niet tussen, maar het past wel gewoon. In het citaat van Patto staat dat het kan, dus volgende keer moet ik maar wat beter lezen
__________________ Als het op is doen we zuinig |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |