![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2009 Leeftijd: 17
|
Hallo, Ik ben van plan een kyosho fazer te gaan kopen - Wat voor brandstof moet erin en hoeveel kost het per liter? - Moet ik naast de auto en brandstof er nog andere dingen bijkopen? - Om de auto te starten heb je een gloeiplug nodig. Hoelang kun je met 1 gloeiplug doen en hoeveel kost deze? - is dit een goede en betrouwbare auto (geen storingen) of kan ik voor hetzelfde geld iets beters krijgen(on-road ) Als je meer info hebt over de auto (problemen, goede eigenschappen of andere dingen) plaats dat erbij Zoek functies lukken mij niet dus liever je info hier typen Mvg Allard |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 februari 2009 Locatie: Hallum Leeftijd: 19
|
Hey, Het meest gangbare is 16% voor de Fazer Naast een auto en brandstof heb je nog een gloeiplugdriver, batterijen ( Accupack voor de ontvanger ) en wat afterrun en luchtfilter olie Hoelang je met een gloeiplug omgaat hangt helemaal af wat voor plug is en hoe je motor afgesteld staat.. Als alternatief kun je eens kijken naar een Carson cv-10 o.id. / Verder zou ik ook eens kijken naar een Kyosho FW-06, Super auto, en bovendien even duur als een fazer met een latere 2e versnelling ( Mocht je die willen ). Verder heb ik geen ervaring met de Kyosho fazer Succes
__________________ Kyosho FW-06 // Aston Martin DBR9 |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
De FW-06 is trouwens al te verkijgen voor 300,- bij de meeste modelbouwwinkels ![]() Dit is hem, ik probeer geen enkele andere auto af te kraken of vertellen dat je deze moet kopen omdat ie beter is maar deze auto heb ik en ben er zeer tevreden mee ! Voor vragen over de Kyosho FW-06 kun je me altijd een PB'tje sturen
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: antwerpen Leeftijd: 18
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
Heey ik zou nog even verder sparen voor de FW 06 of 05 maar het is jouwn keuze Ik heb zelf ook de Fazer ik rij op 15 % Glooiplug krijg je bij een readyset Gewoon van die groote batterijen erin als je hem koopt moet je hem eerst wel inrijden veel succes met het kiezen |
|
| | #6 (permalink) | ||||||
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Citaat:
Citaat:
Af en toe vraag ik mij af waarom we nog de moeite nemen om dit forum te vullen met handige stickies en antwoorden als niemand ze opzoekt..... Dit staat zeker in 1 van de stickies beschreven en in vele topics. Citaat:
De Fazer komt redelijk compleet, je kunt zelfs de manual downloaden waarin staat aangegeven wat er bij zit en wat je nodig hebt. Koop je het in een winkel kunnen ze je daar alles voorlichten. Overigens ook hierover is in 1 van de stickies wel wat geschreven. Er zijn al wat topics geweest over de Fazer waar de inhoud van de doos besproken is, de 1e tip was het wegdoen van de gloeier en een fatsoenlijke kopen. Citaat:
Gloeiplug of gloei-accu? Over beide is al veelvoudig op het forun geschreven. Citaat:
Citaat:
En dat is dus direct een slap excuus want zelfs een sticky hier geeft aan hoe te zoeken.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk | ||||||
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Ik vind de gloeier echt geweldig Bij de modelbouwwinkel in Dokkum raadden ze me dat ook af om het niet te gaan gebruiken maar nadat mijn gloeiplugdriver ( Eentje met accu ) kortsluiting had gemaakt en defect was had ik 2 batterijen even snel in die van Kyosho gedaan en hij brandde een stuk feller ! En als je gewoon oplaadbare batterijen neemt druk je die in de gloeiplugdriver van Kyosho en kun je hem rechtstreeks met druk op je kop zetten en trekken maar En daarna opladen, ideaal zonder extra te investeren
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juli 2005 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 40
|
met het gevolg dat je gloeiplug een heel kort leven heeft. hij krijgt nu teveel volt, dus zal zeer zeker en snel doorbranden
__________________ 18 februari 2012 Indoor rijden (nitro/electro) !!! http://www.rcc-zoetermeer.nl MELD JE NU AAN !!! |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Rijd nu al zeker een maand met dezelfde gloeiplug. En hoezo teveel voltage ? Die dingen hebben niet voor niks een bakje waar de batterijen in gaan, het zijn TopCraft batterijen dus niks speciaals o.i.d.
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juni 2008 Locatie: Waalwijk Leeftijd: 18
| Citaat:
__________________ Fg Mercedes AMG | | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 oktober 2007 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 38
| Citaat:
Een Fazer is een goede auto, bij mij is er 1 ding stuk gegaan en dat was de clutchbell, gewoon slijtage overigens na vele liters gereden te hebben. Je gaat wel snel een 2 versnellingsbak (€ 60) willen en dan is het wellicht verstandig om door te sparen voor een FW06. Verder; zoals Roelof al zegt...zoeken op het forum, een beetje moeite doen en je vindt heel veel info over de Fazer!
__________________ Team AK Modelbouw / sponsored by Computerplan | Student kampioen Truggycup 2011 Running: Mugen MBX6T, Hotbodies D8T | Maandelijks een meeting: www.rcc-zoetermeer.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| auto, brandstof auto, fazer, kyosho, kyosho fazer |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |