![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo allemaal, Als eerste wil ik jullie even zeggen dat ik totaal geen ervaring heb met bestuurbare auto's op brandstof Ik was even op zoek naar een auto op brandstof. En toen vond ik deze: http://www.hawkoffer.com/productinfo.asp?id=836 Daarom had ik een vraag... -Is dit een goeie auto (voor een beginner) -Wat heb ik hier nog allemaal bij nodig ( assecoiressen zoals ??'glowstarter'??) -Is de prijs goed? BVD janmar113 |
|
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2007 Locatie: N-H Leeftijd: 25
|
Hobao opzich wel een bekend merk. Maar eerlijk is eerlijk de site doet me een beetje aan een kermistent denken. Geen support denk ik dan aan.. Wees zeker en koop je auto ergens waar je goede service & supply & knowledge krijgt...
__________________ Revell RMS Titanic 1:400/ |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 januari 2008 Locatie: nederland heerlen Leeftijd: 19
| Citaat:
het staat er onderaan de tekst
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 januari 2008 Locatie: nederland heerlen Leeftijd: 19
| Citaat:
gloeiplugdriver batterijen voor zender en ontvanger dit kan je krijgen bij elke modelbouwwinkel of op internet pkracing,friedel modellbau,2brothers enz.
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Niet om het 1 of ander maar die prijs...... 170 / 150 euro voor een RTR HOBAO Hyper 7 ????
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 juli 2004
| Citaat:
Maar aangezien zijn antwoord niet hetgeen is wat jij wilt horen, doe je maar net of je het niet hebt gelezen? | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Als je nergens geen verstand van zaken heb ga dan niet iets van internet afhalen, maar zoek een modelbouwzaak op en laat je door hun adviseren. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Spada 09, Madforce, Inferno GT, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
| Citaat:
Zie hier op de 1 of andere manier toch iets verdachts in.......
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, brandstof, hobao, hyper |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |