![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
| Citaat:
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Mja.... uitgaande van een legale wedstrijdauto zijn de Pro-10 met brushless en 2S LiPo de snelsten op de baan, op Rucphen staatde snelste ronde geloof ik op 13.9 terwijl de snelste brandstofklasse de 1:8 is en nu de snelste ronde ergens op een 12.8 staat. Met speedruns is het anders en is in de vrije klasse veel geoorloofd, daarom staat het record momenteel al op 160mph met een electro.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Maar als je dat offroad gaat vergelijken, Buggy 1:8 nitro versus elektro, gaat de elektro ongeveer 2seconden sneller op een rondje van 20 seconden..
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2009 Locatie: weert Leeftijd: 19
|
oke, sorry ik had inderdaad een slecht beeld van de verschillen, ik probeer iedereen zo goed mogelijk te helpen op deze site.. en het is niet dat ik alles weet, maar mijn mening is gewoon anders.. een electro dat doet mij persoonlijk niet veel, het mooie van een op nitro is, dat er meer werk aan is, en dat je een moter van binnen en buiten kunt herkennen (uiteindelijk). en een brandstof heeft geluid en daar kick ik ook wel op maar in ieder geval, ik ben misschien wat van stapel gelopen, maar probeer alleen maar het beste.. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2009 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 17
|
De brandstof heeft zo'n lekkere geur als het verbrand word, De auto maakt mooi geluid als hij goed is afgesteld, en dat 75ml in 5 minuten is onzin. want zodra hij echt goed is afgesteld, rijd je 15 minuten op 75ml tenminste ik wel, hij loopt niet te warm, en hij slaat niet af.. kortom mijn afstellingen zijn goed met me brandstof auto's |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
| Citaat:
M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
|
Sta altijd weer versteld hoe mensen het voor elkaar krijgen zo lang met zo'n beetje brandstof te kunnen rijden. Ik heb er maar 1 woord voor "ONMOGELIJK"
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 augustus 2008 Leeftijd: 32
| Citaat:
__________________ Wie het kleine niet eert, koopt geen pony maar een peerd. | |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2009
| Citaat:
Ik rij ook minimaal 10 minuten op een tank, en soms wel 15!!! Als je de hele rijd snel optrekt gaat het sneller natuurlijk , dus logisch dat je op een circuit minder minuten hebt. Al heb ik toch ruim 15 minuten staan kijken laatst bij het circuit in Duiven, en daar gingen ze ook gewoon langer door dan 10 minuten Laatst gewijzigd door willow; 14 oktober 2009 om 20:19 | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
|
Bij een 1:8 redden ze net de 5 minuten op een 125ml tank als ik het goed hebt. M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 juni 2007 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 18
| Citaat:
en het licht er ook aan hoe je rijd als ik gewoon rustig aan doe is het wel langer maar continu vol gas ja dan is hij binnen 5 min leeg. het is gewoon met belijdt gas geven
__________________ Te veel modellen om hier neer te zetten | |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Hij had het ook over een wedstrijd en daar geven ze vaak volgas M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, brandstof, goedkoop, twente |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |