![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Citaat:
Als je nog nooit een serieuze wedstrijd hebt gezien raad ik je aan om dat toch eens een keer te doen, je zult dan (hopelijk) wel gaan inzien dat ons hoge verbruik redelijk normaal te noemen is.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2009 Locatie: Friesland
|
Jongens we dwalen af, de TS zoekt een auto en is niet op zoek naar ieders brandstof verbruik. Zoek een modelzaak in de beurt altijd makkelijk met problemen, tips en onderdelen. lees de sticky's en maak een keuze met wat je wilt gaan rijden, en laat je hierin goed adviseren door de modelzaak. Wat is je Budget? Maar 15 minuten op een tankje vind ik knap, dat is niet wedstrijd gebruik. doe zelf met een .28 zo'n 7min op 150ml. |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2009 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 17
|
Ha, mark,.. het is het inrijden van de auto. als je motortje vaker heeft gereden, dan blijven er restjes in de motor zitten van onverbruikte nitro waardoor hij minder krijgt,.. het is de truc van goed afstellen op stationair, en het armer zetten enzo.. Je moet het even doorkrijgen. maar als je 1 maal weet. is heel makkelijk.. ik rijd wedstrijden off road.. en mijn auto's hebben er geen moeite mee. (HPI Savage) |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 april 2009
| Citaat:
| |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 juni 2007 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 18
| Citaat:
maar dan krijgen ze idd dorst
__________________ Te veel modellen om hier neer te zetten | |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 november 2007 Locatie: N-H Leeftijd: 25
| Citaat:
is er niet echt meer aangezien de TS electro gaat rijden..
__________________ Revell RMS Titanic 1:400/ | |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Hij zegt met een Savage..... dat moet hooguit de BMC of een clubrace zijn.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 februari 2005 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 35
| Citaat:
Onderbouw je theorie eens? Hoe kan er onverbruikte nitro in je motor blijven zitten? M.v.g. Mark
__________________ Kyosho:V-One-S3, V-One-SR, FW-05-R, Fazer, V-ONE-RRR EVO 2, Evolva, Spada 09, Madforce, Inferno GT, Inferno MP7.5, mini inferno, Ultima SC | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, brandstof, goedkoop, twente |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |