![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo allemaal, Ik wil graag beginnen met een race auto op brandstof. Wat vinden jullie een geschikte beginners auto? Ik wil graag weten, is er in Twente( in de buurt van Rijssen ) een goede winkel waar ik goed advies kan krijgen? Maar ik wil wel een auto die een beetje snelheid bevat!! En die niet te duur is. Weten jullie er één bedankt alvast!! GEEN SPAM ALSTUBLIEFT! Laatst gewijzigd door janmar113; 6 juli 2009 om 22:12 |
|
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 februari 2009 Locatie: Hallum Leeftijd: 19
|
Om te beginnen lees de sticky's goed door.. Wat je nu doet is onbegonnen werk en je schiet er zelf ook weinig mee op, lees de sticky's goed door, dat is al het halve werk
__________________ Kyosho FW-06 // Aston Martin DBR9 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2007 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 38
| Modelbouwwinkels.nl - Altijd wel een winkel in de buurt! Maak eerst een keuze onroad/offroad En ga dan eens kijken...bij een winkel in de buurt, lees alles op internet Suc6!
__________________ Team AK Modelbouw / sponsored by Computerplan | Student kampioen Truggycup 2011 Running: Mugen MBX6T, Hotbodies D8T | Maandelijks een meeting: www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Mja... ik dacht dat TS op dit punt wel duidelijk was met zijn vraagstelling.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2007 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 38
|
Misschien is dit wat; 1 liter brandstof kost ruime € 10,00 en een tankje van 75 ml gaat 5 minuten mee...een accu is duurder maar die kan heel vaak opgeladen worden TS: Ga daar maar eens over nadenken!
__________________ Team AK Modelbouw / sponsored by Computerplan | Student kampioen Truggycup 2011 Running: Mugen MBX6T, Hotbodies D8T | Maandelijks een meeting: www.rcc-zoetermeer.nl |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Guest
|
tip: laat je goed informeren voordat je iets koopt. ik weet een zaak in keijenborg bij hengelo (gld) en een in deventer. die zaak in keijenborg vind ik een goede modelbouw winkel, ze hebben vriendelijk personeel, geven goed advies en je krijgt er altijd een kop koffie je kunt er trouwens ook je nieuwe aanwinst uitproberen op hun eigen baantje! @snellehenk Citaat:
| |
|
| | #10 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Bedankt! Dat is een goeie site! Ik zal daar ff rondkijken!! | |
|
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 26 januari 2009 Locatie: Enschede
|
als je voor elecktro gaat lees dan effe de traxxas topic door, staat genoeg informatie. en na mijn mening een van de beste auto's van nu , voor die prijsklasse.
__________________ Traxxas E-Maxx Brushless Edition-Traxxas Slash 2WD (VXL)-Mini-Z MR02 LM - Mini-Z MR03 LM - Mini-Z F1 - Mini-Z AWD - Sanwa M11 - |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2009 Locatie: weert Leeftijd: 19
|
ik heb niks tegen electro maar persoonlijk is nitro een stuk ingewikkelder. ik ben zelf ook maar beginner maar tog om alles precies zo af te stellen als het moet is bij een nitro een stuk moeilijker als bij electro.. daarbij heeft een nitro een vetter geluid en zie je een electro altijd 8terop rijden het sleutelen aan de auto's vind ik juist een van de leuke dingen.. ieder hierover zijn eigen mening maar denk vooral wat je zelf het liefst wilt want zo heeft electro en nitro allebei nadelen en voordelen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| beginner, brandstof, goedkoop, twente |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |