![]() |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 augustus 2009 Leeftijd: 35
| Citaat:
__________________ --- Kyosho FW-06 --- | |
| | |
| | #33 (permalink) | |||
| Citaat:
Ik heb zojuist al die universal gekocht, maar leg eens uit over die dogbones, hoe doe je dat, waar haal je die etc. etc. Brand los Citaat:
Citaat:
Het meest kwetsbare gedeelt van de auto kost voor 2 stuks een kwart van de totale aanschaf prijs van de auto. Dat lijkt mij iets te gortig voor een asje. Maar goed het is niet anders, volgende keer maar beter opletten met rijden
__________________ --- Kyosho FW-06 --- | |||
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Woehoeeeeeeeeeeeeee
__________________ --- Kyosho FW-06 --- |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Citaat:
Vrijdag zou het geleverd worden, dat wordt van het weekend lekker sleutelen. Doet me denken aan mijn goede oude Puch tijd
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Citaat:
Toch bedankt voor je PB en je hulp uiteraard Ik heb bij rc-central besteld, die raadde mij aan om de assen van FW-05 model te gebruiken. Werkt even goed voor beduidend minder geld, heb ik al vernomen van meerdere personen. Je hebt de volgende artikel nummers nodig voor het maken van de voorwielaandrijving, dit kost 24 euries totaal dan heb je van ieder 2 onderdelen dus je kan dan nog een keer de as in de prak rijden VZ013 VS023
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Hmmm ik zit zo eens te kijken naar de versnellingen. Deze zou je kunnen aanpassen terwijl je met de auto aan het rijden bent zodat je direct ziet wat het voor effect heeft. Maar ik kan er niet bij als de auto in elkaar zit Hoe doen jullie dit ? Misschien zie ik iets over het hoofd, kan ook
__________________ --- Kyosho FW-06 --- |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 15 maart 2005 Locatie: Ringe(duitsland) Leeftijd: 35
| Ich denke du kannst wie beim FW-05 von unten auch dabei!!!! Von oben geht's etwas schwieriger, das stimmt wohl! Suc6, zorg wel dat je de goede inbus te pakken hebt, die dus schuin op de as staat! Tikkie losser draaien, staat je schakelpunt wat eerder...
__________________ FG Marder full alloy 26cc power**HPI RS4 Evo3=sold**Kyosho FW-05T** |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 april 2009 Locatie: Herwijnen Leeftijd: 47
| Citaat:
Weet iemand of PK ze ook heeft?
__________________ A : Tamiya TNX B: Hotbodies D8T Werks B7 C: Hong-Nor Ultra Lx1 Werks B5 | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 maart 2005 Locatie: Ringe(duitsland) Leeftijd: 35
| Citaat:
De 163 zoals hier genoemd kan ik ook niet vinden hoor.
__________________ FG Marder full alloy 26cc power**HPI RS4 Evo3=sold**Kyosho FW-05T** | |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 augustus 2009 Locatie: enschede
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| corvette, fw-06, gxr15, kyosho, rookie |
| Discussietools | |
| Weergave | |