![]() |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 15 maart 2005 Locatie: Ringe(duitsland) Leeftijd: 35
|
Ken de shop wel, heeft wel vaker leuk spul voor weinig... Hij staat nu gewoon op 195 hoor +verzendkosten natuurlijk...
__________________ FG Marder full alloy 26cc power**HPI RS4 Evo3=sold**Kyosho FW-05T** |
| | |
| | #49 (permalink) |
|
Jammer dat ik er gewoon niet aan toe kom om te rijden, anders had ik er zeker 1 bij gekocht....
__________________ FG Marder full alloy 26cc power**HPI RS4 Evo3=sold**Kyosho FW-05T** |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2009 Leeftijd: 35
|
Als jullie aan de tandwielen draaien van de versnellingsbak, loopt het bij jullie dan ook soepel tot op een bepaald punt waarbij je een klein beetje weerstand voelt. Na deze kleine weerstand loopt het weer soepel. Hebben jullie dat ook ?
__________________ --- Kyosho FW-06 --- |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 6 februari 2009 Locatie: Hallum Leeftijd: 19
|
Nee dit is niet goed.. Een tandwiel moet constant lopen, check eens de verhouding van je tandwielen en of je er een papiertje tussen kan doen ( Memo blaadje o.i.d. ).. BIj mij was al snel het probleem dat mijn motortje ging schuiven, ga eens naar de lokale hobbywinkel/bouwmarkt en koop de stevigste loctite die ze hebben ( Er zijn verschillende kleure geloof ik ), smeer dit op de 3 schroeven en in het schroefgat van de motor en doe vervolgens de schroef erin.. Dit moet ervoor zorgen dat de schroeven de trilling beter kan dempen en zo op zijn plaats kan blijven Succes
__________________ Kyosho FW-06 // Aston Martin DBR9 |
| | |
| | #52 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 augustus 2009 Leeftijd: 35
| Citaat:
Ik wacht wel totdat al mijn spullen binnen zijn voordat ik verder ga sleutelen. Wordt vervolgd
__________________ --- Kyosho FW-06 --- | |
| | |
| | #53 (permalink) | |
| Citaat:
Volgens mij is de loctite nr. 243 de meest geschikte. Die gebruik ik zelf en tot nu toe geen verschoven blokje meegemaakt. Goed gereedschap en de schroefjes vervangen door inbus (of nog beter torx) is ook wel een must, vooral als het om je blokje gaat...
__________________ FG Marder full alloy 26cc power**HPI RS4 Evo3=sold**Kyosho FW-05T** | |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Lijkt mij een vraag die je aan het hele forum kunt stellen en niet in dit topic gesteld hoeft te worden maar het antwoord is dat een kristal niet polariteitsgevoelig is en het niet uitmaakt hoe die erin moet.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2010 Locatie: Apeldoorn
|
weet iemand dan waar je een kyosho fw-06 kan halen ik wou hem eigenlijk bestellen bij pk racing maar speciaal die auto die ik nou net wil hebben kan ik niet bestellen ik kan hem niet aan me winkelwagen toevoegen echt raar hopelijk kunnen jullie me verder helpen ben nog maar een beginner en zoek en wil zo graag die auto hebben en ik woon in de buurt van apeldoorn. mvg Dion |
| | |
| | #59 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 december 2007 Locatie: Klazienaveen Leeftijd: 17
| Citaat:
BIj mij werkt het wel gewoon ? Probeer is je pc opnieuw opstarten ofzo. | |
| | |
| | #60 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
|
Bel gewoon even met PK-Racing! Ze hebben een goed werkende telefoon en aardige mensen die hem opnemen die je graag het een en ander willen uitleggen. Ook kan je direct een bestelling plaatsen...
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| corvette, fw-06, gxr15, kyosho, rookie |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |