![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 26 november 2003 Locatie: RC-Junkies.com Leeftijd: 46
|
Bij opname door de huid schijnt remmenreiniger de hersencellen te vernietigen.....
__________________ -----RACING!! Because football, baseball, bowling and golf only require ONE ball.... ----- |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 7 januari 2008
|
ik haal sowieso regelmatig het blok eraf, en die goed schoonmaken, dan is de rest aan de beurt, door bijvoorbeeld een oude tandenborstel te gebruiken, gaat het nog beter. luchtfilter maak ik schoon door er een beetje nitro erover te doen, en dan schoonmaken met water en zeep. voor de rest is het gewoon met een oude doek, en een schroevendraaier alles schoonmaken. |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
| Citaat:
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2009
|
Vandaag de Babydoekjes geprobeert op mijn auto die ik een paar dagen geleden al grondig had schoongemaakt met keukenrol en St. Marc's. Nou die doekjes werken inderdaad perfect. Kwam nog een hoop zwart vanaf en nu is ie niet zo vet meer. Tnx voor de tip! |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 november 2007 Locatie: assen Leeftijd: 48
|
compressor van 100 euri bij de aldi. wereldapparaat. maakt alleen een klereherrie. Daarna gewoon met de kwast en een doekje met huishoudontvetter.
__________________ 2 * serpent 710 / ZX12 / LRP spec4 + een 1-op-1 zwever. |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 september 2003 Locatie: Assen Leeftijd: 47
| Citaat:
Tijdens de wereldkampioenschappen heb ik daar veel fun van gehad.
__________________ Shepherd TeamC Sonic BENELUX | |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 februari 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 39
| Citaat:
Ik had ook eigenlijk niks anders verwacht. Als die babydoekjes mijn kleine meid schoon kunnen krijgen, moet een wagentje geen probleem zijn. | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 28 maart 2009 Locatie: Vlak bij Emmen Leeftijd: 16
|
Wattestaafjes zij ook handig Kan je overal goed bij
__________________ Acme Condor Pro S.E. | E-Sky Belt CP V2 | Faike VIII | Mini helikopter http://www.klikhierniet.net |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2007 Locatie: naaldwijk Leeftijd: 18
|
ik maak me motor blok van binnen niet na iedere keer schoon maar om de 2/3 liter en dat doe ik met remmen reiniger en nitro en alle onderdelen goed schoonspuiten met de compressor en alles voorzichtig weer in elkaar zetten. ik vindt dat er echt geen zand koreltje in de motor mag zitten als ik dat zie maak ik hem direct weer schoon. als de auto zelf erg vies is een emmer sop,compressor en wd40 doet wonderen
__________________ Te veel modellen om hier neer te zetten |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Ikheb een raadsel voor jullie beiden! Het is oud, je kan er in typen en er staan heel veel schoonmaaktips in? (DIT TOPIC) Motor NOOIT schoonmaken van binnen met remmenreiniger, dat ontvet, en als het ergens achterblijft, loopt iets in je motor geheid stuk. ga vooral ook niet met een compressor aan de gang in je motor, blaas je het vuil nl alleen maar dieper in de gaten en kieren(lagers ed)
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
het is niet zo dat je met 2 stappen klaar bent zo als poepen, afvegen en doorspoelen ik heb al bijna 2 jaar het zelfde blok altijd op de zelfde manier schoon gemaakt en hij draait nog super ik schroef hem open en haal hem uit elkaar en begin met de remmenreiniger dan kan je al het onverbrande olie en troep weg halen als alles goed schoon is en met de compressor alle resten er af heb geblazen. dan afspoelen met nitro voor de zekerheid en dan alle onderdelen in de olie zetten en zet je het blok weer in elkaar. heb je überhaupt wel is je blok schoon gemaakt? of ben jij zo'n type die zijn blok in de vaatwasser stopt?
__________________ Te veel modellen om hier neer te zetten | |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Ik haal om de 5 liter de backplate eraf, kijk of er speling opzit op de drijfstang, zoja, blok strippen, zonee, backplate er weer op en knallen,. iets wat dicht blijft komt ook geen vuil in, volgens mij ben ik trouwens niet de enige die het zo doet.. om de 20 liter or so, als ik eens zin en het blok kan missen gaat ie ene paar daagjes in de diesel, dat werkt nog 10 keer beter als remmenreiniger
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #29 (permalink) |
|
na 20 liter is je motor wel zo'n beetje op en dat zou je echt moeten weten als je dit al langer doet als mij. modelbouw is bij mij met de paplepel ingegoten toen ik 6 was ofso. samen met me vader auto's bouwen enz. toen ik wat ouder werd 8 ofzo kocht mijn vader een helicopter voor mij waar mee we als het weer mee zat ieder weekend samen mee vlogen. en sinds kort heb ik een zweefvliegtuig gekocht. dus ik ben erg vroeg begonnen met modelbouw
__________________ Te veel modellen om hier neer te zetten |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Weet niet hoe jij ermee omgaat, maar de meesten hier rijden zoon beetje wel het dubbele voordat die op is hoor....
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |