![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
|
Ik denk dat je bedoelt dat de schroefjes doordraaien. Dit kan komen doordat je de schroefjes te strak aandraait, je draait ze zo strak dat de schroefdraad uit het plastic komt en zodat de schroefjes vanzelf los komen zitten.
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 november 2009 Leeftijd: 19
| Citaat:
de vijsjes hebben zich door het metaale tandwiel getrokken. Normaal houden ze dit tandwiel en dat plastic samen maar nu zijn die vijsjes daar door getrokken zodat als ik een vijsje in het gatje van het tandwiel wteek het er doorvalt.. op deze manier valt het plastic dus ook van het tandwiel. | |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb heel kleine rondellekes gemaakt en nu kan ik de boutjes terug vastschroeven. Ik zal binnekort eens testen of dit degelijk werkt maar ik denk van wel. | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2007
|
Haal die schroefjes eens los en doe er een paar sluitringetjes omheen.(of kleine shims) In ieder geval op zo'n manier dat de schroefkop niet meer door het tandwiel kan worden getrokken. Succes!
__________________ 1 x Serpent 733 - 2 x Serpent 710 - 1 Sirio XXXV - 1 Sirio Evo 4 - 1 x STS D3R - 1 x STS D5R Outlaw - 1 x Sirio Evo 4 STI - 1 x Mega MF12 'Masmo' Ceramic Laatst gewijzigd door Thrustmaster; 3 februari 2010 om 21:22 |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 17
|
Dan heb je de verkeerde schroeven gebruikt?? Schroefjes van de ijzerboer zijn lang niet sterk genoeg, pak er maar eens een met 2 tangen, je buigt ze zo plat, koop goede Modelbouwgerichte RVS (of van die zwartgecoate, die zijn ook megasterk..) en gebruik die..
__________________ Sponsored by Hobbymaniac, Gens Ace Batteries , RCbearings Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Dat klinkt alsof het dif niet helemaal in lijn staat. Controleer beiden of het dif niet scheef zit. Ik vermoed dat daardoor teveel druk wordt gegeven door het tandwiel waar de cardanas op zit en zich vertaald in de buitensporige hoeveelheid weerstand.
__________________ 1 x Serpent 733 - 2 x Serpent 710 - 1 Sirio XXXV - 1 Sirio Evo 4 - 1 x STS D3R - 1 x STS D5R Outlaw - 1 x Sirio Evo 4 STI - 1 x Mega MF12 'Masmo' Ceramic |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Citaat:
op het stangetje van de remhevel. Het is maar wat jezelf prettig vindt.
__________________ 1 x Serpent 733 - 2 x Serpent 710 - 1 Sirio XXXV - 1 Sirio Evo 4 - 1 x STS D3R - 1 x STS D5R Outlaw - 1 x Sirio Evo 4 STI - 1 x Mega MF12 'Masmo' Ceramic | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |