![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| De Robbe Maximus, een model dat alleen nog van een afstand op het origineel leek. Zowat alle belangrijke constructiedetails waren 'verbeterd' met als resultaat dat het model te zwaar was geworden voor een beetje behoorlijk vliegwerk. Willy Schmitz vatte het in een ander forum perfect samen: 'Der Robbe Maximus ist ein Robbe-Lizenzbau des 'Grondal-Noblers'. Allerdings mit einigen Verschlimmbesserungen (Rippenabstand, Fahrwerk, Motorhaube). War auch für 35er-Motoren gedacht (Original flog mit FOX 35)'. Hier de thread in een amerikaans forum, waar de Maximus ook opduikt.
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. Laatst gewijzigd door Bruno van Hoek; 3 februari 2010 om 12:49 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |