![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 december 2004 Locatie: Loppem (BE) Leeftijd: 44
|
Ja hoor, dit is geen probleem, let wel dat je de clutch en de koppeling, pinion en main gear alsook de tailboom en belt moet gaan aanpassen. Grtz, Dirk
__________________ Compass Support Team ATOM 500 FBL (BeastX) / ATOM 6 HV FBL (BeastX) / 7HV (BeastX) / Henseleit TD R |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 40
|
je gaat best even zoeken naar een conversie set voor de Raptor 30 om te bouwen naar de 50, dan heb je meteen al je onderdelen netjes voor je liggen. Wat je blades betreft raad ik je absoluut 600 mm blades aan, de headspeed ligt net wat hoger bij de 50 dan de 30 en voor de stabiliteit is het echt wel een aanrader. Ikzelf heb carbon 600 mm blades en die doen het perfect.
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 16 maart 2008 Locatie: Den Helder
|
Kun je niet beter alleen de motor+uitlaat upgraden naar een OS 37, dan blijft alles voor de rest hetzelfde. In ieder geval veel meer vermogen dan de std. TT 39 motor. Je kunt dan eventueel de tandwielen nog vervangen door 10/85 (ipv 9/86) van de R50. RuuRd
__________________ Heli: T-Rex 450 & T-Rex 500 & Raptor50 SE, Plane: Sukhoi 29S & Piper J3 |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
| Citaat:
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! | |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
ik heb het dus omgedraaid, zal met mijn neus in de verkeerde richting zitten denken hebben
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2008 Leeftijd: 29
|
Hallo vandaag mijn eerste crash hij viel als een baksteen uit de lucht .ik ben al nieuwe stukken gaan kopen, maar die man heeft mij een tail boom voor een raptor 50 en rotor blades voor een raptor 50 verkocht alleen de riem moet ik nog kopen, maar gaat dat wel gaan met een pro 39 motor ?. mvg kevin |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
het zal wel gaan maar je zal merken dat je vermogen minder wordt, hij wordt stabieler dat wel maar je power gaat naar beneden
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |