![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2005 Locatie: juinen
|
haha , nou dat zal qua prijs iig goedkoper zijn tov 30%cp ! maar kijk eens hoeveel power en snap de trex lijkt te hebben , komt ook uit zijn vingers !
__________________ 1e en enige lid van mbv 'de vrije vlieger' http://www.youtube.com/watch?v=yqmPgDaVcLI |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2005 Locatie: juinen
|
zou hem graag een keer aan het werk zien met een 90er electro met topsetup :] vraag me af hoeveel 'snap' hij daarmee kan creeren mvg ferry
__________________ 1e en enige lid van mbv 'de vrije vlieger' http://www.youtube.com/watch?v=yqmPgDaVcLI |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 april 2008 Locatie: Reuver Leeftijd: 26
| Citaat:
__________________ Compass Team Pilot - Paul Dunn MKS Servo / Helicanopy.nl / KBDD / MTTEC | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| Citaat:
Maar dat denk ik wel Hij zal niet hoog komen omdat zijn set figuren ruk zijn/waren. Maar het is een showpik eerste klas tijdens freestyle In 3DM 2008 had hij 3 min. voor de freestyle. Maar hij had zoooo veel lol dat hij afgebroken moest worden door de omroeper omdat hij toen al ruim 5 min. aan het raggen was. 's avonds heeft hij gevlogen op adrenaline ZO HARD !!!! Vraag Matthijs maar....... Hij wou toen niet gesponsord worden omdat hij dat niet meer vrij was in zijn keuzes van hardware. Ik denk dat hijzelf dan ook geen financiele beperkingen heeft.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
|
We gaan het meemaken Komt Bruce Jenner ook ? (die was gisteren op tv met een trex 600n en 700n, maar...) Tareq hoeft waarschijnlijk niet aan zn meid wat geld te vragen voor een nieuwe motortje Dat van B. Jenner is niet serieus, was de eerste keer dat ik zag dat een 'bekend' iemand vloog met heli's ( op tv! )
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juni 2007 Locatie: Ruurlo Leeftijd: 34
|
Tareq heeft echt mega reflexen, die IMO hoger liggen dan van ieder ander die ik ooit zien vliegen met een RC heli. Volgens mij boeien hem figuren en regels niet zo (mij ook niet) en ragt hij erop los zoals hij er zin in heeft. Ben benieuwd wat zo'n gast scoort voor een medische keuring van b.v. "F16" piloten.
__________________ SPEkTRUM DX8 - TREX450PRO Mini VStabi V5 - TREX600NSP VStabi V5 / 55HZ - TREX700N VStabi V5 / 91HZ |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Zo ben ik ook begonnen op de sim. Na veel oefenen kan ik nu aardig hoveren en achtjes vliegen.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 juli 2003 Locatie: Katwijk Leeftijd: 37
| Citaat:
__________________ Depri worden? Tjek dit! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |