| | | | ||||
![]() |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 26
| Citaat:
(zit bij de nieuwe uitbreiding)
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Voor de mensen die deze jongeman nog niet kennen JustinJee.com - Home of the 4 year old RC pilot Photos & Videos JustinJee.com - Home of the 4 year old RC pilot
__________________ Gr. Björn - http://www.youtube.com/pd5dj |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 41
|
Hij is nu al lang geen 4 meer joh...minstens 6 jaar oud Die heeft trouwens al wel eens een heli het publiek in gevlogen bij een meeting, gaf aardig wat discussie. Zijn vader schijnt hem wel erg te pushen volgens sommigen ("soccerdad" wordt hij wel eens genoemd), Maar het blijft heel erg bijzonder.
__________________ MSH Prôtos 500, T-REX 700 Nitro Pro Microbeast FBL, Spektrum DX7 "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 juli 2003 Locatie: Katwijk Leeftijd: 36
| Citaat:
__________________ Depri worden? Tjek dit! | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Locatie: Venlo-Blerick Leeftijd: 28
|
Ik heb die gast 2 keer zien vliegen op de 3Dm in engeland...niet te geloven. Hij was de enige piloot die op de masters freestyle 5 min gevlogen heeft. Zo enorm hard. echt waar HIJ is the-king-of-stickbangers. En zo heb ik hem eens aangesproken en dat vond hij GEWELDIG dat iemand hem zo noemde. Als ik me niet vergis komt hij naar venlo dit jaar op de 3DM. teminste dat denk ik, hij komt uit Dubai. Echt je gaat wat mee maken.........technich wat minder maar zo HARD..... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |