| | | | ||||
![]() |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam | dubai style.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 augustus 2009 Locatie: Antwerp Leeftijd: 33
|
macho gedoe zelfs al kan je goed "vliegen", er moet maar één onderdeeltje het begeven, en je bent spaghetti als je er zo met je neus opstaat. eig ook helemaal mijn ding niet, dat 3D gedoe. Het is wel eens interessant om te zien, maar hou meer van scale. heb een echte heli nog niet zulke manoeuvres zien uitvoeren
__________________ Droogdok: Paula III, Riva Aquarama loods: Belt CP carb. + 2x HK450MT + Piper super cup |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 41
|
Klopt... Het is puur showvliegen, maar niet echt macho bedoeld. Voor mensen die wel into 3D zijn, is dit echt supergaaf gevlogen. Een 3D RC heli heeft in de verste verte niets met een Fullscale helikopter te maken natuurlijk, staat er ook helemaal los van. 3D vliegen met heli's is gewoon een hobby/sport op zich. Veel training, talent en goede spullen zijn een vereistte. Ik kan het wel waarderen hoor
__________________ MSH Prôtos 500, T-REX 700 Nitro Pro Microbeast FBL, Spektrum DX7 "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2008 Locatie: Moerbeke-Waas Leeftijd: 28
|
tjonge, hoe kun je zo leren vliegen vraag ik me dan af...denk dat dit puur talent is dan enkel wat oefenen en trainen...de één heeft het in de vingers en de ander zal wss nooit zo kunnen vliegen ook al oefent die dag en nacht... Hij zal natuurlijk wel al de nodige brokken gemaakt hebben veronder stel ik
__________________ TREX 700E 3G-TREX 700N LE BeastX-TREX 500-Sebart Angel 50E-Sebart Sukhoi 50 V2-GB models Yak 55M |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 41
|
ja...dan komt het weer goed uit als je een sjeikie portemenee hebt, en een aantal sponsoren Dat is het voordeel als je het talent hebt, je krijgt veel gratis om te testen (en te crashen)
__________________ MSH Prôtos 500, T-REX 700 Nitro Pro Microbeast FBL, Spektrum DX7 "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Vliegt hij op het eind nu zijn staart aandrijving aan gort? Ging net iets te laag
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530 Defender Vampir, Vision Turbine jet, Logo 10, T-Rex 600, Formost turbine, Epsilon F3J, F-86 sabre nano | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 39
|
Hij raakte dieverse malen het gras en wat meer dus kan best kloppen dat het een en ander wat speling heeft gekregen of er is wat tandsteen verwijderd
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 26
| YouTube - Tareq Alsaadi (UAE) with T-Rex700 (Crash), Alpine Heli Smackdown 2009 Ik ga toch voor deze hoor
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2005 Locatie: juinen
|
shit wat is hij spectaculair , ongelofelijk . en wat een collective management , als ik ook maar een tic toc doe lijkt de mijne al meer in te kakken ! mvg ferry
__________________ 1e en enige lid van mbv 'de vrije vlieger' http://www.youtube.com/watch?v=yqmPgDaVcLI |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 39
|
@ferro Misschien moet je je heli eens vliegen op Beerenburg in de winter maanden krijg je minder kakmoment (of mischien teveel kakmoment)
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |