![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 11 april 2006 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 45
|
schoon gerief gr.Dimitri.
__________________ Raptor 50 fbl/Millenium II/ff9/Calmato Trainer/Wonder van SIG / scale heli MD 530/Magic from Schlüter (oldie)/2x450/1x450fbl/trex 500 e pretty 1500 en Junior S 1800
|
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 41
|
Hey den Dimi, afblijven van mijn handel, jij bent iets te "touchy" Jouw polsen zouden onder het gewicht bezwijken, dat willen we toch niet? Lol dude
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Mooie Raptor, ik zit al dagen te wachten om mijn 50'r ook de lucht in te jagen maar met wisselende wind vlagen hier in (BE) begin ik er niet aan, even een mooie (niet te koude) moment afwachten
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
mooi mooi mooi, hoe bevalt hij jou? nog verder ingevlogen met het winderige weer. ik ga vliegen tot max 6 beaufort, dan wordt het "spannend"
| | |
| | #27 (permalink) |
|
De Raptor is een zeer fijne en ideale kist om ofwel lekker mee rustig rond te toeren of hem even vol te laten losbreken. Ik wil geen andere heli meer in mijn collectie
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Over de brandstof, het maakt niets uit als je van brandstof verwisselt. Wel zou je eventueel opnieuw moeten afstellen.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |