![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2009 Leeftijd: 41
|
Hoi Ik wil een beetje gaan proeven aan het nitro vliegen, en nou kan ik een leuke rappie 50 kopen met alu upgrades (kop en tail), voor niet teveel geld (ZGAN) Servo's 9202 gy 401+ servo tt50 pro Is dit verstandig om te doen? ik vlieg niet hard 3d, maar een looping en rolletje opzijn tijd GRAAG ADVIES Richard |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
Mits alles in orde is prima helietje hoor,onderdelen makkelijk en niet te duur verkrijgbaar,ook zijn ze prettig om aan te sleutelen. Enige nadeel(hoeft niet echt een nadeel te zijn)is de verouderde techniek maar die heeft zich wel bewezen. Servo`s 9202(analoog) zijn niet snel maar degelijk.Giro 401 is eenvoudig en prima let wel dat er een digitale(meestal Futaba 9254) servo op de staartaansturing zit! Succes
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi Laatst gewijzigd door Vinnie-Pinnie; 15 maart 2010 om 17:15 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 40
|
Veel plezier ermee, ik heb er zelf ook één, super stabiele heli waar je veel plezier zal van hebben, Welcome to the Raptor club
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
Check de electronica en motortje(lagers),de heli als deze goed is onderhouden heeft geen echte zwakke punten mits alles vast zit natuurlijk.Kijk effe naar de riem of deze goed op spanning staat zodat hij niet in je staartbuis klappert. Welk motortje zit erop? en met hoeveel% nitro ga je vliegen? en met hoeveel% nitro heeft de heli gevlogen?
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi Laatst gewijzigd door Vinnie-Pinnie; 17 maart 2010 om 15:00 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 40
|
ik vlieg de mijne met 8% nitro en gaat prima, Ik raad je wel aan om na iedere 4 vluchten alle schroeven die de romp aan elkaar houden eens na te gaan en een beetje vaster te zetten. Verder ervoor zorgen dat de schroeven van je motor in de alu blokjes vastzitten met (blauwe) locktite. Verder niks speciaals... VLIEG ze mijn zoon ! Kijk naar mijn avatar en pak me eens goed beet
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |