![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 9 december 2010 Locatie: South west Netherlands Leeftijd: 41
|
Hoi Kempje, Ik heb zo eens heel dit topic zitten volgen en zonder reclame te willen maken zou ik je adviseren eens naar Rc heliparts in Bosschenhoofd te gaan. Is voor jou vlakbij. Daar staat bv een Raptor 50 artf (bijna vliegklaar voor 325 euro.) Ze hebben ook digitale servo's van spectrum voor 19 euro per stuk. Meer dan genoeg voor je raptor 50. Er zit al een thunder tiger pro 50 nitro motertje in wat je kan vliegen op 5 % nitro. Laatst werd er dus zo een ingevlogen en die vloog 20 minuten op 1 tankje. Niet wild vliegend maar gewoon wat bochten werk enz. Voordeel is dat je dan dicht bij huis veel advies kan inwinnen en ze helpen je met raad en daad want ik denk dat je nu door de bomen het bos niet meer ziet. Zomaar een tip. Gr. Rob
__________________ Vario Benzin Trainer/ Futaba FF10CG/ Thunder Tiger Mini Titan 325 SE/ Raptor 50 |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2012 Locatie: Leidschendam Leeftijd: 54
|
Heb het topic ook gelezen, en ik denk, dat alle beginners zich een beetje aan die regels moeten houden, willen ze zich of andere geen schade toebrengen!
__________________ Vriendelijke groeten WK 4G6, TRex 250,450,600N, Vario Benzinetrainer, Bell 47 G III |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |