![]() |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 19 januari 2006 Locatie: Oudenaarde Leeftijd: 40
|
prachtige machine, respect ! wat zijn je bevindingen naar vlieggedrag toe, ben je van plan ermee 3d te vliegen of gewoon rustig rond te tuffen
__________________ Raptor 30V2 & Raptor 50 & Raptor Mini Titan.Parkzone Radian, Multiplex Acromaster, Blade MSR |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2008 Locatie: Blijham,Groningen Leeftijd: 40
|
strakke heli, ik vlieg nu 2 jaar met de rex600 en vind het een wereld machine net als de andere rexen die ik heb staan en zachtjes aan zijn andere clubleden die bij ons op de vliegclub zitten ook overgegaan naar deze rexjes 600 TOP MACHINE!!!!! Greetz, JJ |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2008 Locatie: Blijham,Groningen Leeftijd: 40
|
Toppie
__________________ Trex 250SE Trex 600Nitro Super Pro Full option, Trex700Nitro 3G V3.0 FBL,Trex550E Futaba T12FG 2,4Ghz Coolpower/Optifuel 20% OS Max engines Only, Fusuno Canopy
|
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
WOW, wat een mooie kap !!! En gefeliciteerd met jouw nieuwe machine.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2007 Locatie: Brugge (Belgie) Leeftijd: 34
|
meesten gaan gewoon over op Trex omdat die A vroeger was raptor het van het maar nu ""zogezegd" voorbijgestreefd" B goed betaalbaar zijn tov vroeger C in de flow zitten (everybody wants one) en D volgens mij heel goed vliegen... E er nice uit zien... Hoewel de Compass 6HV wel vetter is dan e 600 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juli 2006 Locatie: Leuven - Belgium Leeftijd: 28
|
mooie mooie heli mijne is juist hersteld van een crash Heb al power zat met de redline engine, dus ik vermoed dat het met die 57 engine wel goed zit! Success ermee en laat ons weten hoe die motor het doet!
__________________ http://www.foamplans.com - gratis foamie pdf plannen ! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |