![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
Citaat:
Ik weet wel wat het is: Degenen die jij met 'zeikers' betitels zijn hun pubertijd gelukkig WEL ontgroeid. Je hebt gewoon nog wat moeite met mensen met een normaal ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel...
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | ||
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 27 november 2002 Locatie: Zwijndrecht (Belgi๋) Leeftijd: 33
|
DUS ... als zoiets kan gebeuren dan moeten er maatregelen komen die zo'n toestanden in de toekomst vermijden ! Sta me toe de situatie bij onze club even te schetsen waar ik van vind dat er ook nog veel kan verbeterd worden ... wij vliegen op een voetbal veld dat voor de helft omringd is met bomen en aan de andere kant lopen er in de verte elektriciteitsleidingen ... verre van een ideale situatie ... de regel is maximaal 4 mensen op het plein ... dit lukt nog wel aardig ... maar je moet je voorstellen 3 mensen aan het hoveren en 1 snelheidsfreak die rondjes draait boven de hoofden !! 1 storing of technisch defekt en een niet gecontroleerde heli stort op het veld neer ... ik vind dit niet kunnen ... mensen die hoveren en rondvliegers moeten gescheiden blijven en er mag niet over de hoofden gevlogen worden ... dit is dus iets dan kan verbeterd worden maar probeer dat maar eens in die hoofden van die clubleden te krijgen ...! Je moet niet de "dader" of het "slachtoffer" met de vinger wijzen maar naar ongeval vermijdende regelingen streven ... murphy ligt in onze hobby gevaarlijk op de loer! voor een fotootje van het veld surf naar hierhttp://www.wmhc.be/ onder plein info
__________________ "Over-reliance on experience leads to making the same mistakes with increasing levels of confidence" |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Hoveren en rondvliegen (planken en grasmaaiers Goed vliegen is defensief vliegen, in het besef dat er altijd iets mis kan gaan (mechanisch, elektronisch, duimstoring).
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |