Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelhelikopters > Brandstof specifiek

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 17 oktober 2003, 12:12   #16 (permalink)
Vriend van modelbouwforum.nl

Bruno van Hoek's schermafbeelding

Leeftijd: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miki
als dit ooit 100% save gemaakt gaat worden is juist mischien die lol en spanning die we zoeken er wel vanaf
Vliegen vanwege de spanning 'dat het wel eens mis kan gaan' is sick, zoals het meeste zoeken naar adrenalinekicks. Ga desnoods bungee-jumpen of zoiets, maar neem geen risico's die ook anderen kunnen treffen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miki
die zeikerss bakken er zelf vaak nix van weet niet wat het is zal wel afgunst cq jaloezie zijn!!!
Ik bak er alles van, vlieg als ik zou willen een barrelroll om je heen, maar weet nou eenmaal dat ik zoiets maar te laten hebt...

Ik weet wel wat het is: Degenen die jij met 'zeikers' betitels zijn hun pubertijd gelukkig WEL ontgroeid. Je hebt gewoon nog wat moeite met mensen met een normaal ontwikkeld verantwoordelijkheidsgevoel...
Oud 17 oktober 2003, 12:38   #17 (permalink)

Yves's schermafbeelding

Leeftijd: 33
Standaard

DUS ... als zoiets kan gebeuren dan moeten er maatregelen komen die zo'n toestanden in de toekomst vermijden !

Sta me toe de situatie bij onze club even te schetsen waar ik van vind dat er ook nog veel kan verbeterd worden ... wij vliegen op een voetbal veld dat voor de helft omringd is met bomen en aan de andere kant lopen er in de verte elektriciteitsleidingen ... verre van een ideale situatie ... de regel is maximaal 4 mensen op het plein ... dit lukt nog wel aardig ... maar je moet je voorstellen 3 mensen aan het hoveren en 1 snelheidsfreak die rondjes draait boven de hoofden !! 1 storing of technisch defekt en een niet gecontroleerde heli stort op het veld neer ... ik vind dit niet kunnen ... mensen die hoveren en rondvliegers moeten gescheiden blijven en er mag niet over de hoofden gevlogen worden ... dit is dus iets dan kan verbeterd worden

maar probeer dat maar eens in die hoofden van die clubleden te krijgen ...!

Je moet niet de "dader" of het "slachtoffer" met de vinger wijzen maar naar ongeval vermijdende regelingen streven ... murphy ligt in onze hobby gevaarlijk op de loer!

voor een fotootje van het veld surf naar hierhttp://www.wmhc.be/ onder plein info
Oud 18 oktober 2003, 00:30   #18 (permalink)

ron van sommeren's schermafbeelding

Leeftijd: 50
Standaard

Hoveren en rondvliegen (planken en grasmaaiers ) kan niet samen, moet gescheiden worden.

Goed vliegen is defensief vliegen, in het besef dat er altijd iets mis kan gaan (mechanisch, elektronisch, duimstoring).
• zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills •

ron van sommeren is offline   Met citaat reageren
Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelhelikopters > Brandstof specifiek
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten