![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 mei 2004 Locatie: Haps Leeftijd: 29
| Citaat:
Cheers, Rich
__________________ Proud member of Team QuickUK, Team Duralite & Sponsored by Logictech, V-blades & 4rc.nl | |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Guest
|
Het nachtvliegen was zeer mooi georganiseerd, ze hebben echt aan alles gedacht. Erg knap om een heli in de donker te zien vliegen |
|
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
Tsjaaaaaaa , belgen hè
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2004 Locatie: Laakdal Belgie / KMC meerhout Leeftijd: 44
|
Twas "nachtvluchten in kerstsfeer" he joris. Techno is nu eigenlijk geen kerstsfeer he
__________________ Extra 2.6 comp arf / Wilga 2.80m 75cc / Ultimate 75cc / Nimbus 5.2m / T14Mz |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Guest
|
hoi, wij (bestuur KMC) willen degene die zijn komen vliegen allemaal bedanken voor de geweldige avond, en de toeschouwers ook natuurlijk. We hopen dat het voor jullie ook een geweldige avond is geweest. Voor ons alleszins wel, alles was rond 02.00 uur opgeruimd Jullie hebben heel goed geholpen om dit gebeuren tot een goed einde te brengen ondanks de mist. groetjes Koen De Wolf Sportcommisaris KMC MERCIE ALLEMAAL !!!!! P.S.: als je ideeën hebt mag je me altijd mailen. Koen_leen@pandora.be |
|
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
|
Ook ik heb me prima vermaakt,erg leuk met die kraampjes waar je kon eten/drinken,en die vuurkorfen en heteluchtkanonnen waren ook wel handig. Complimenten aan de organisatie Kheb nog wel een tip Koen,volgend jaar nachtvliegen in de zomer,met tropische temperaturen hehe
__________________ Flying RC-helicopters isnt a hobby...it's a way of life... |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 7 april 2004 Locatie: Zomergem Leeftijd: 25
|
Een midzomer nachtvliegavond/nacht Het was inderdaad niet echt heet. Henk en ik stonden bij Rich en hebben gefilmd, je zag het beeld trillen omdat wij ook stonden te bibberen.
__________________ T600N: OK E-Sky OK PiccooZ: OK T450: OK |
| | |
| | #54 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 juni 2004 Locatie: Laakdal Belgie / KMC meerhout Leeftijd: 44
| Citaat:
Aangezien het pas rond 11 uur donker wordt zitten we daar wat vast Het zou inderdaad gemakkelijker te organiseren zijn en minder risico voor het weer. misschien iets gecombineerd met een barbeque
__________________ Extra 2.6 comp arf / Wilga 2.80m 75cc / Ultimate 75cc / Nimbus 5.2m / T14Mz | |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Guest
|
was echt een superavond waar ik lang naar uitzag en heel het gebeuren overtrof mijn verwachtingen! prachtig zicht van het begin tot het einde er werd wel ff gevreesd voor de mist die er hing gedurende die dag, maar perfecter kon gewoonweg ni savonds met die lazerstralen erdoor een geslaagd evenement waar ik me alle plezier aan heb meegeholpe, op mij moogt ge volgend jaar terug rekene voor de 100% |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |