![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2004 Locatie: Arnhem Leeftijd: 33
|
Zaterdag 10 dec is het weer zo ver, er is weer een nachtvlieg evenement in het Belgische kempen. De piloten zijn welkom vanaf 14.00 uur er kan dan vrij gevlogen worden tot 18.00 uur want dan zullen de nachtvluchten beginnen. Alle piloten die in het donker vliegen krijgen een gratis maaltijd.(frites met stoofvlees) De piloten die meedoen kunnen het beste even een mailtje sturen naar info@rchelistore.com zodat ze weten hoeveel koeien ze moeten slachten om het benodigde stoofvlees te regelen. Wil je wel vliegen maar niet eten dan hoef je dus geen mail te sturen! De meeting word weer groots aangepakt en de verwachting is dat er weer zo een 500 bezoekers zullen komen. Er is voldoende drank en eten aanwezig dus Gerard en Marcel jullie hoeven niet rond te lopen met een leeg gevoel in het buikje. Ook is er een verwarmde tent en deze zal (voor degene die het nog weten) twee keer zo groot zijn dan die van vorig jaar. De nachtmeeting is in de kerstveer en word afgesloten met vuurwerk ontstoken uit een heli. ( Dit jaar zal een lokaal clublid dit doen) Afgelopen zaterdag is er al getest met het vuurwerk maar dat was een ramp, het vuurwerk doofde namelijk door de turbulentie van de hoofdrotor.... er zal dus nog het een en ander aangepast moeten worden wil dit een succes worden. Het adres is, KMC Meerhout volmolenweg Meerhout Groet, Dennis |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2005 Locatie: Someren Leeftijd: 27
|
Hoe vaak is dat al georganiseerd? Lijkt me heel erg mooi om mee te maken ook al vlieg ik niet met een helie... Ik denk wel dat ik er zal zijn neem het meisje gewoon mee en dan maken we er een dagje uit van.... Ik hoop wel dat marcel erweer bij is want dat wordt zekerr weer smullen. De laatste keer dat ik hem zag vliegen dat was in belgie bij de Royal broken wings 2005..... kan ik meteen eens kijken ofdat er nog meer mensen zijn die zo mooi kunnen vliegen als hem!!!! Groetjes jeroen
__________________ Vliegen voor je lol |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
het is zeker de moeite waard om te gaan kijken daar , de locatie is superdonker , en wees niet bang over vliegkwaliteiten , die zijn er zat , een echte beginner haalt t niet in ze hoofd om in t donker te gaan vliegen , t niveau ligt vrij hoog dus , ik zal er ook weer zijn denk ik , alleen is mijn zussie jarig dan !!! maar die heb pech hahaha , ennuhh macgyver NL kom anders de 26e naar utrecht toe om te kijken .
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2005 Locatie: Someren Leeftijd: 27
|
@Satoer Ik snap wat je bedoeld.. Het is een goed idee.. Praten we hier gewoon verder... @eddie (off topic) Ik las op het forum dat misschien niet door ging. Gaat het nu wel of niet door? (on topic) Maar de 10e ben ik er zekerrrr Lijkt me heel erg leuk om zoiets mee te maken. Ben van plan in de toekomst veel vaker naar meetings en shows te gaan. Dat is een mooie manier om je modelbouwcontacten uit te bouwen. Elk weekend op onze club rondhangen dat is ook niet alles.... Dan zie je ook steeds het zelfde.. Groetjes jeroen. Ps. als jullie allemaal goed je best doen, en mij
__________________ Vliegen voor je lol |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
| Citaat:
(Valt mee dat er nog geen koeien rondlopen met 3 oren en 5 uiers daar hehe) Citaat:
Dit jaar zal ik ook van de partij zijn @Macgyver,vrees niet er komen genoeg goede piloten!
__________________ Flying RC-helicopters isnt a hobby...it's a way of life... | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
stoofvlees .................... hmmm ik ben er
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 9 februari 2004 Locatie: Belgie Tessenderlo
|
Hey Marcel.. nou ja.. zo'n helivriendelijke club is KMC nu ook weer niet meer, er is de laatste tijd altijd wel wat geweest. Heb bitter weinig gevlogen en ben eigelijk op zoek naar een andere club. Groetjes Chris |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2005 Locatie: Belgie- N-Antwerpen Leeftijd: 43
|
Chris , Het is altijd wel iets in een vliegclub als het over helis gaat.... Kunnen we niet beter de koppen eens bij elkaar steken en een locatie zoeken om een heliclub te starten ? :P Groeten , Luc
__________________ Trex 500 FBL 3G, Trex 600 EFL Pro 3GX, Raptor 50. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Guest
|
Hoi Chris, Dat is erg jammer dat je er niet bij bent! Het blijft toch een gezeur op de meeste clubs omdat men niet met de tijd mee wil gaan, een tijd waarin de helikopters in opkomst zijn. Maar kom je ook niet kijken, is toch altijd gezellig? Groeten, John. |
|
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 februari 2004 Locatie: Belgie Tessenderlo
| Citaat:
John, zou best kunnen dat ik daar wel ergens te vinden ben met een goed glasje gluwein of jenever in mijn pollen Groetjes Chris | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |