![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 mei 2002 Locatie: Zutphen Leeftijd: 44
|
Aha, die verwarmde handschoenen hebben dus niets te maken met de zenderkap. Ik zie daar op de foto namelijk van alles bij liggen wat ik niet goed kan plaatsten, waarvoor dienen die extra attributen? Werken die verwarmde handschoenen goed en wordt het vingergevoel niet beperkt? wat kost zo'n setje?
__________________ Groet, Rob. FF9Super Assan 2.4GHz, 450 Sport DS410-GY401/S9257/CC35, KingV2 HS65HB, Parkmaster, Formosa, Holiday |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb meermaals handschoenen geprobeerd, verschillende, maar ik vind het niets. Je bent het contact met de sticks kwijt. Heb ook wel eens handschoenen met afgeknipte vingertoppen geprobeerd (zodat je nog wel echt je sticks vasthebt) maar dat werkt niet echt tegen koude handen. Gewoon zorgen voor een warm clubhuis en een zo kort mogelijke tijd tussen landen -> clubhuis en clubhuis -> vliegen... en dan is het wel te doen Vorige winters wel een paar keer gehad dat ik m'n sticks bij het landen ook totaal niet meer voelde, maar ach, dan snel naar binnen, doen je handen even zeer, worden ze gloeiend warm, sigaretje, koffie, en je kunt er weer tegenaan |
|
| | #63 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2006 Locatie: Poldergebied
|
Voor de die hards die willen blijven vliegen is dit misschien een optie Maltrading Import Export http://www.fingerheaters.nl/binnenhandschoen.html Klein gaatje maken waar de sticks in passen zodat de duim contact heeft met de stick en het "stickgevoel" aanwezig is
__________________ If you can't afford another one then you couldn't afford to lose the first one and shouldn't have bought it in the first place Laatst gewijzigd door 3w4Ever; 20 oktober 2009 om 23:25 |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Ja daar heb je wel gelijk in meestal duiken wij ook het clubgebouw in maar ik had vorig jaar een aantal keer dus danig blauwe vingers dat ik bij de dokter terecht ben gekomen. Maar aangezien ik altijd vlieg moet ik wat achter de hand hebben om op te warmen als bv het club gebouw niet open is. Wat wel goed is om tijdens het simmen af en toe even je handschoenen aan te trekken om er aan te wennen bij mij zat het meer tussen m'n ooren ...
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Die handschoenen had ik ook nog nooit gezien. Ik heb net zoals Hezik mijn twijfels hierbij. Je verliest wat gevoel........ Maar ik ben benieuwd naar de ervaringen. Zo'n zender handschoen heb ik wel. Dat werkt prima. Geen wind, en je eigen lichaamswarmte maakt de "zak" warm. Ik ken ook iemand die er verwamings elementen in doet voor de extra warmte.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |