![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
Ik heb een zendertentje gemaakt van een soort vliegerdoek , wat koolstof staafjes en een geraamte bouwen , doek ff netjes stikken en aan de bovenkant een stuk doorzichtig erin maken , daar heb ik 2 van die jaszakwarmertjes voor t vissen in gehangen en die hangen tegen de rug van mijn handen aan , geen wind op je handen en toch nog wat warmte , werkt goed hoor , je moet alleen wennen aan zo`n soort kist om de zender heen . ik gebruik t alleen als t echt vriest , nu nog niet handschoenen zonder topjes werken nog prima .
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
zach sparkz transmitter mitten........... there can be only one heerlijk warm
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
done misschien wel leuk om te zien hoe anderen de kou trotseren ikzelf gebruik de TX mitten van zach sparkz: http://webpages.charter.net/sparksaz/txmitten/
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
|
Dit is mijn oplossing voor de kou: Indoorvliegen ![]() @Gerard:Hoe wil je beide klittebandjes vastmaken als je met je handen in die zak zit???
__________________ Flying RC-helicopters isnt a hobby...it's a way of life... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
ik ga gewoon met -5 vliegen , er is niks mooier dan een strakblauwe lucht en windstil dat je je landingsgestel hoort kraken als je land !!! maar ik zal van de week s een foto van mijn zendertent maken , met verwarming uiteraart.
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Dit topic kan niet zo goed bij de vastevleugel vliegers staan, die hebben er net zo veel last van. Ik heb altijd 4 van die rode zakjes bij me die je door een "muntje" door te buigen warm worden. Vlak voor en na het vliegen warmen je handen weer heerlijk op. Ik vind het nu trouwens nog niet zo erg :S, in de sneeuw vliegen is trouwens wel erg geinig.
__________________ - |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
| Citaat:
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 7 april 2004 Locatie: Zomergem Leeftijd: 25
|
Vingerloze handschoenen doen het truukje ook. Gewoon eerst een fles Jägermeister achterover gooien, dan krijg je er van die handschoenen bij waar de vingers sowieso al af zijn. even de duimen ook nog open maken en je handen blijven lekker warm.
__________________ T600N: OK E-Sky OK PiccooZ: OK T450: OK |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |