![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 42
|
.50 nogwel big boy toys mooi jong hou je hem wel heel succes met bouwen (schroefse)
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
kijk ff op de volgende link kan je zien wat i kan http://www.augustoheli.com/videos/vi...DemoNight.mpeg
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
wordt je stil van . Maarja als je voor de fabriek mag vliegen is het ook minder erg voor je eigen euro's
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
ik heb het genoegen gehad om alan zsabo (van het filpje) live in aktie te zien bij de 3d masters in engeland. als je denkt dat dat filmje indrukwekkend is..................moet je het in het echt eens meemaken absolutely amazing.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 januari 2003 Locatie: Oldelamer Leeftijd: 41
|
Echt een heel gaaf filmpje. Hier kan ik niet eens van dromen, geef me 100.000 euro en vijf jaar de tijd dat ik niet hoef te werken..... dan red ik dit nog niet. Citaat:
__________________ Groet van Ben Ik ben niet dyslectisch, ik kan gewoon niet schrijven. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
als je de basis van het helivliegen goed onder de knie hebt en je heli vanuit alle gezichtposities uit een panieksituatie kan redden kan je je met dit soort dingen gaan bezighouden. een beetje doorzetter vliegt met 2 a 2.5 jaar piroettende flips. alan zsabo uit het filmpje vliegt 5 jaar.
| | |
| | #14 (permalink) |
|
@gerard-nl 5 jaar dan heeft hij zeker elke dag op het veld gestaan en elke dag zo haai van het nitro snuiven dat hij gewoon op een moment dacht fu... it gaan met dat ding. Maargoed is voor mij nog lang niet weggelegd moet gewoon braaf elke dag naar mijn werk en moet het dus van de zondag hebben. Blijf dan maar braaf mijn 8tjes vliegen hoger steeds hoger net zolang tot ik denk wat the fu... en dan.... we zien het wel. Trouwens welk leuk om te zien dat een draadje over een nieuw bouw doosje (met alle respect) overgaat in eerbied voor een mede piloot
| | |
| | #15 (permalink) |
|
ok terug naar topic dan, de stand van zaken nu: dit is een kit en elk schroefje moet je zelf ergens indraaien, mooi en secuur werk om de heli te assembleren. veel meer voldoening dan een ARF
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |