![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2005 Leeftijd: 41
|
Ik heb in mijn Raptor 50 een OS hyper van april jl. Afgelopen zondag al hooverend ineens een snerpend geluid doch hij pakte weer op. Eerst dacht ik dat de riem te slap was geworden maar nee, na inspektie de heli voorzichtig nog eens opgetoerd en hij vloog weer aardig. Toch vertrouwde ik het niet en hem hem aan de grond gezet. Thuis gekomen de motor toch maar even uitgebouwd en tot mijn schrik zag ik dat er ca 5mm uit de bovenrand van de zuiger weg was, bovedien was de zuigerveer een stukje kwijt. Je raadt het al. Hij kan op de schroothoop. Toch lullig dat het na een stuk op tien kannen al opgeeft! O ja en ik vlieg met 30% Coolpower en behoorlijk vet dus daaraan ligt het niet. Wie heeft deze ervaring ook of kent dit? Bij OS Max valt niets te halen.....?
__________________ Techno trottles up, fuel level goes down |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
voor iets van 30 dollar heb je weer een nieuwe zuiger, veer en cylinder. gewoon pech gevalletje
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Zoiets heb ik ook eens bij Webra gedaan, ik kreeg toen ook nieuwe spulletjes. Ik moest het toen in de originele doos opsturen. Zoiets kun jij ook doen mits je hun spullen prijst en nu erg teleurgesteld bent.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 13 december 2005 Locatie: Aalst - België
|
Janschi1, Ik heb net hetzelfde gehad. Ik zette de heli net neer en toen kreeg ik het scherpe geluid. Bij mij viel de motor welk onmiddelijk stil. Het segment was gebroken en een stukje ervan was in het karter terecht gekomen. Dat stukje is klem geraakt tussen het karter en de drijfstang. Balans: zuiger, zuigerveer en drijfstang stuk. Misschien toch een OS 50 SX-H Hyper probleem ? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |