![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2003 Locatie: Helden
|
Het was inderdaad weer goed geregeld leuk veld goede organisatie alleen jammer dat de heli niet wilde starten vanwege de kou. Later toch nog een kansje gehad om lekker te vliegen nadat de heli weer was opgewarmd in de tent. Zelf had ik nog nooit meegemaakt dat er ijs op de paddles en bladen zaten. Bedankt aan de organisatie. mvg Ed
__________________ Henseleit TDR, Vario R22, Agusta A109 E550, EC145 CountryLee Trex 600 12S, Sceadu 50, Schluter bell222 1978. www.indoorvliegen.nl |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Lid sinds: 6 december 2004 Locatie: Loppem (BE) Leeftijd: 45
|
Voor mij was het de eerste keer ! Het smaakt naar meer. Goeie organisatie, weer wat bijgeleerd en leuke mensen ontmoet. Op naar de volgende meeting !!
__________________ Compass Support Team ATOM 500 FBL (BeastX) / ATOM 6 HV FBL (BeastX) / 7HV (BeastX) / Henseleit TD R |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2005 Locatie: Terwolde
|
Geweldig was 't daar. Top georganiseerd en een geweldig veld volledig in kerstsfeer. Voor de mensen die niet geweest zijn; een soort Oudhollandse ijspret kompleet met verlichting ,standjes, vuurkorven , eten en drinken en in plaats van een ijsbaan , een nachtvliegveld afgezet met verlichting en blinkers, voorzien van groene laser en een Kerstman in slee op de achtergrond. Daartussen vliegend verlichte 3D heli's, (3d)vliegtuigen, pijlstaartroggen met verlichte tentakels en tot slot een heli die een compleet ' vader en zoon ' vuurwerkpakket afschiet. Dit alles ondersteund door kerstmuziek en nog veel meer.... Helemaal top dus. Met extra respect voor de beide John's die in de dichte mist extra risoco's namen om het geheel extra spectaculair te maken. Helaas met een schadelijke afloop maar wel spektakel. Tot volgend jaar. |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Guest
|
Hoi, Ik vond het ook erg gezellig, het was geweldig georganiseerd. Echter, met een dingetje heb ik wel een probleem, waarom hadden ze nu de grond 30 centimeter opgehoogd. Hierdoor raakte ik al na 4 minuten van mijn eerste vlucht de grond Op een of andere manier heb ik de hoogte verkeerd ingeschat, ik dacht zeker dat ik nog 30 tot 50 centimeter ruimte had, niet dus Ik vond dit erg jammer, ik had graag wat "vuurwerk" willen laten zien, ik was nu slechts de boel even aan het warm draaien, en even wennen aan het vliegen met een 50-er, en toen ging het al mis. Volgend jaar beter. Groeten, John. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |