Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelhelikopters > Brandstof specifiek

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 17 december 2005, 22:55   #31 (permalink)

Locatie: Hendrik Ido Oostendam Schildmanskinderen groot en klein Sandelingen Ambacht
Leeftijd: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ronald Haan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman
ik geef de man nu les met zijn heli en vliegt nu goed.
whahahaha .
Eddie,

In je onderschrift schijf je “stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!!”.

Ik stoor me niet aan je uitspraken maar wel aan je reacties op sommige forumleden. Ik weet niet wat je dwars zet maar uit je frustraties aub niet via dit forum.

Ronald

mee eens Ronald
eddie, ik heb een verzoek,
zou je zo vriendelijk willen zijn om met deze op merkingen op willen houden AUB.
Herman is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2005, 23:06   #32 (permalink)

eddie's schermafbeelding

Leeftijd: 38
Standaard

hèhèhè , je weet donders t goed herman , ik merk niks op herman , je kan t invullen wat je zelf wilt en dat jij je dan gepasseert voelt kan ik niks an doen ,ennuhhh voel je je aangesproken ronald ??? ik quote niks van jou toch ?? en dat je je irriteert aan mij kan ik niks aan doen , dan lees je mijn antwoorden toch lekker niet , en t idee van mijn onderschrift komt van een medeforumlid , op aanraden van hem heb ik t eronder gezet , om misverstanden te voorkomen dus !!! doe maar gewoon of ik gek ben dat is t beste !!!!
Oud 18 december 2005, 09:46   #33 (permalink)

Locatie: Hendrik Ido Oostendam Schildmanskinderen groot en klein Sandelingen Ambacht
Standaard

eddie ook al kom je uit duh haag ,
dan kan jij je toch ook inhouden,
om op verschillende mensen een negatief beeld op het forum te geven.
we kunnen het toch ook tegen jouw gaan doen.
over jauw kunnen we wel een boek schrijven.
denk er maar over na waarom je niet meer in zoetermeer niet meer mag vliegen.

nu gaarne weer over:
vreemde conclusie.
Herman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2005, 10:18   #34 (permalink)

eddie's schermafbeelding

Standaard

hahaha dat heeft geen ruk met niet in zoetermeer vliegen te maken , en je hebt over 'we' wie zijn "we" dan ??? het is iets tussen ons en verder niemand herman , en dat negatiefe beeld op t forum heb ik toch al , maar de meeste mensen die me kennen , ook de belgen vinden me best meevallen herman , maar mensen die 1 meter naast hun schoenen lopen vinden me een kwibus !! jij dus ook , en me inhouden ??? ik doe t nog netjes hahaha , je moet s wat minder op die duim van je sabbelen herman !!!
Oud 18 december 2005, 10:35   #35 (permalink)

Lunuxrc's schermafbeelding

Standaard

...kunnen we niet beter een nieuw draadje maken..." Mobbing op het Forum

Luc
Oud 18 december 2005, 12:36   #36 (permalink)

Corrien's schermafbeelding

Leeftijd: 65
Standaard

Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.

Ik weet ook niet, waar enkelen met dit draadje naar toe willen, maar ik vind het ver beneden het peil van dit forum!!!

Allereerst heeft een verkoper (Rob) beweerd, dat de passing van de originele fabrieks-tuningsparts beter is dan die van Quick UK. Als volslagen leek op dit gebied lijkt mij dit aannemelijk, maar dat weten jullie beter. In plaats van een discussie hierover moet de (on)deskundigheid van de verkoper door sommigen breed worden uitgemeten. Waarom? Ook weinig netjes als deze zich daar zelf niet tegen kan verweren...

Vervolgens moeten er blijkbaar persoonlijke vetes worden uitgevochten. Waarom? We hoeven hier absoluut geen vrienden van elkaar te zijn en men mag zelfs een bloedhekel aan elkaar hebben, maar om dit forum te misbruiken om elkaar af te zeiken?
Oud 18 december 2005, 12:57   #37 (permalink)

zendesigner's schermafbeelding

Leeftijd: 44
Standaard

Laten we vooral weer niet wat "kleinburgerlijk" gaan doen hoor...

(een citaat van wat belgische ministers niet te na gesproken)

Dit forum is oersaai aan het worden.

Als er een grapje gemaakt wordt "dan volgt het het draadje niet" als er wat sterkere mening gegeven wordt "dan hoor je mensen niet zo aan te vallen "
Als je iets over het raptortje zegt dan is de helft hun "prachtige" en bijbehorend klein egotje geraakt.
En de moderators willen alles maar verwijderen hoor....

Echt Kleinbugerlijk SAAI Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.Eddie brengt ten minste nog wat leut in de gesprekken.. Click the image to open in full size.
Oud 18 december 2005, 13:41   #38 (permalink)

Rhelie's schermafbeelding

Leeftijd: 47
Standaard

Ik vind het best leuk als er tussendoor opmerkingen worden gemaakt als het binnen de perken blijft maar het afzeiken van een medewerker of verkoper met naam erbij vind ik beneden alle peil. De man doet zijn werk (broodwinning) en wordt doodleuk als prutser te kak gezet en zoals Jan al zei kan hij zich niet op dit forum verweren. Als je een probleem hebt met een winkel of bedrijf of een medewerker daarvan hoeft daar niet heel Nederland en onze zuiderburen daarvan te weten, daar is dit forum niet voor bedoelt. Ga gewoon naar de winkel en spreek de desbetreffende verkoper aan op zijn onkunde of foute adviezen.
Oud 18 december 2005, 15:19   #39 (permalink)
Beheerder van dit forum

Robert's schermafbeelding

Weblogartikelen: 13
Standaard

Ik wil als beheerder toch even wat zeggen. Wat Corrien zegt is precies wat ik zelf ook vind.. Ga geen persoonlijke vete's uitvechten en als je persoonlijk gaat worden, zorg dan ook dat diegene een weerwoord kan geven. Dat is niet meer dan normaal, dat zou je ook doen als je elkaar "in real life" zou tegenkomen.

Het raakt mij als gezegd gaat worden dat het forum saai en "kleinburgelijk" gaat worden. Al is het soms niet verkeerd om toch wat meer rekening met elkaar te houden.

En Eddie en Herman, hebben jullie elkaar wel eens ontmoet?

Robert
Oud 18 december 2005, 19:32   #40 (permalink)

eddie's schermafbeelding

Standaard

jep robert we hebben elkaar zeker ontmoet , en dat is t probleem nou juist , ik ga er verder ook niet over door , ik zal er voor deze keer mee stoppen !!! hij heeft van mij nog wat "tegoed" zegmaar . sorry als ik daar ander mensen mee kwets ofzo , maar toch lees ik hier en daar wat positieve dingen over dit soort praat ??? hahaha , ik kan nog veel beter hoor !!! ik zit op meerdere forums je moest s weten hoe t daar aan toe gaat .
Oud 19 december 2005, 13:28   #41 (permalink)

Leeftijd: 29
Standaard

Citaat:
Over het geheel genomen vind ik de advisering van Quartel slecht.

Wij ondervinden dat bij nieuwe leden die zich hebben laten adviseren door genoemde firma en daardoor met verkeerde spulletjes gaan beginnen met onze mooie hobby. Dit gebeurd met zowel heli’s als vliegtuigen.

Wat betreft het afstellen van heli’s door Quartel gebeurd dit doorgaans door wat te trimmen op de zender en wat aanpassing in de zendersoftware, mechanisch wordt er niets afgesteld.

Als me daarvoor dan ook nog moet betalen vind ik geen goede dienstverlening.

Wellicht hebben andere betere ervaring dan hoor ik dat uiteraard graag ik spreek vooral over het filiaal Veenendaal.

Ronald
Ik heb dezelfde ervaringen met de firma Q. Ik vlieg nu 8 jaar en geef al zeker 7 jaar les met vliegtuigen en de laatste jaren met heli's.... en wat ik langs heb zien komen... ongelofelijk, aanbevolen door Q of afgesteld door meneer ROB.
Ook de filialen in Pijnacker en Hoogvliet zijn niks, niet alleen problemen in Veenendaal dus.

Als beginners hier iets moeten kopen stuur ik ze wel goed voorgelicht naar Hobby-in (voor vliegtuigjes) en Flycam/RChelistore/www.4rc.nl voor heli's. (DISCLAIMER: uiteraard zijn er meer "goede" winkels die mensen goed voorlichten en niet onzin aansmeren... maar dit zijn de winkels waar ik PERSOONLIJK goede/redelijke ervaringen mee heb.)

En zoals ik in mn eerste post al zei: QuickUK spul en TT spul is allebei PERFECT, allebei goed van kwaliteit en qua prijs ook bijna gelijk.

Cheers,

Richard
Oud 19 december 2005, 13:46   #42 (permalink)

Leeftijd: 41
Standaard

Op Q in veenendaal heb ik niet zo veel aan te merken anders dan dat ze duur zijn.
Remco is degene die daar werkt is een prima piloot en geeft net advies maar zegt ook als je ergens anders iets beters of goedkopers kunt krijgen, jammer dat hij weg gaat.
Er zijn wel een aantal goede winkels maar dat zijn vaak klein zaakjes die door liefhebbers opgezet zijn (rchelistore bijvoorbeeld)

Ik denk dat je bij elke grotere winkel wel advies kunt krijgen alleen wil een verkoper niet alleen advies geven hij wil ook graag verkopen.
Voor het beste advies kan je het beste naar je locale club of veld gaan daar zijn de mensen te vinden die veel ervaring met vliegen hebben i.p.v. verkopen.
Oud 19 december 2005, 15:30   #43 (permalink)

Standaard

ik denk dat wij nederlanders maar te veel om service vragen terwijl de grote duitsers gewoon bij grote modelbouw supermarkten kopen.
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten