![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: wat doe je ? | |||
| ik kom zeker vliegen | | 22 | 64,71% |
| ik kom zeker kijken | | 12 | 35,29% |
| Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) |
| Guest
|
Niets dan positieve reacties!!! Het was inderdaad een geslaagde dag: - goed georganiseerd (een dikke proficiat aan de organisatoren) - veel volk - geen crashes - mooi weer (al had de wind wel iets minder mogen zijn in de namiddag) Hopelijk volgen er nog zo'n toffe meetings! Ik probeer morgen wel een paar foto's door te sturen! Groetjes |
|
| | #123 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2003 Locatie: Helden
|
Geweldig weer zo'n dagje. De organisatie was super, heel erg bedamkt daarvoor. Op naar de volgende. Hier nog enkel pict.
__________________ Henseleit TDR, Vario R22, Agusta A109 E550, EC145 CountryLee Trex 600 12S, Sceadu 50, Schluter bell222 1978. www.indoorvliegen.nl |
| | |
| | #127 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
|
Mooie/leuke foto's zeg Het bestuur was ook zeer tevreden over het verloop van de meeting,het was ook voor het eerst heli-meeting in Dongen. ALs jullie suggesties/tips/hints hebben voor het volgende jaar(ga er maar vanuit dat het traditie word Groeten, Marcel
__________________ Flying RC-helicopters isnt a hobby...it's a way of life... |
| | |
| | #128 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Volgend jaar doe ik maar wat eerder mn jas aan want ik ben al 2 dagen zwaar verkouden nu...
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #130 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 mei 2007 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 26
|
Als ik die foto's zo zie... damn, wat moet dit een gave hobby zijn! Nou wordt het écht tijd om maar eens te gaan kijken bij Cumulus! En natuurlijk eens rond te kijken naar wat een geschikte heli is om mee te leren vliegen... Nogmaals, leuke foto's om als leek te zien!
__________________ Raptor 50 V2: Charging..* White Minimag: for sale. * RealFlight G4.5: Transmitter lend out. |
| | |
| | #131 (permalink) |
|
Een clublid heeft wat videomateriaal en foto's op een DVD gezet,als er mensen zijn die hierin interesse hebben kunnen ze mij een PB sturen.... Groeten, Marcel
| | |
| | #133 (permalink) |
|
Das wel leuk gemaakt die foto hierboven! Bedankt! Voor de DVD kunnen jullie het beste even mailen naar Jo van Kollenburg: jo.v.kollenburg@chello.nl Groeten, Marcel
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |