![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: wat doe je ? | |||
| ik kom zeker vliegen | | 22 | 64,71% |
| ik kom zeker kijken | | 12 | 35,29% |
| Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2003 Locatie: Tilburg
|
Hallo, Ik zit er aan te denken om volgend jaar in Dongen een heli-meeting te organiseren. Nou wil ik even peilen of er aanimo voor is. Zijn er nog voorkeurs data??? Groeten, Marcel
__________________ Flying RC-helicopters isnt a hobby...it's a way of life... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 47
|
Dat is nog wel een keer af te rijden. Denk dat diverse leden van onze club wel interesse hebben.
__________________ WBLC "De Grondpiloten" |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Ik moest even kijken waar het lag. Maar dat valt mee Dus ja, ik ben altijd wel te porren voor een meeting
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Hmm weer zo'n eind weg... Dongen ligt in de buurt van Den Bosch, Tilburg, Breda voor de mensen die ook even moeten zoeken. Groet, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Het is niet te ver, en tegen die tijd heb ik mn rijbewijs wel. Ik heb er wel zin in.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2002 Locatie: Boxtel Leeftijd: 37
|
Ik wilde net zeggen dat ik ook wel kom, maar nu ik Laurens z'n bericht heb gelezen blijf ik dan maar ff uit de buurt. Of kan iemand ff bellen wanneer hij gearriveerd is dan ben ik er binnen 3 kwartier. Rick P.S.: Marcel deze keer is het toch wel een echte meeting he, niet dat we weer in een officiele show moeten vliegen |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Zou je dat wel doen Rick? Ik ga ook nog vliegen namelijk
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
yo i'm in too.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
uhhhh , ik denk dat ik er dan ook wel ben , ligt aan de datum natuurlijk ??
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |