![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Guest
|
Sorry, helaas geen filmpje. En ondanks aanmoedigende kreten van de overige vliegers om het nog een keer te doen, is het iets wat ik liever niet herhaal. Wanneer zoiets gebeurt moet ik meteen aan de eerste echte autorotatie denken. Het hart slaat twee keer over waarna je moet beslissen hoe je die grasmaaier zo veilig mogelijk aan de grond kunt krijgen. Mijn redenering is: gewoon blijven sturen totdat het de grond raakt. Als je de plastik zak gaat pakken voordat je plof hoort dan heb je nooit een kans gehad. |
|
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2002 Locatie: hellevoetsluis/ MCV Voorne Putten Leeftijd: 36
|
hmmm is je vriendin nu ook al met Photoshop bezig???? is wel erg netjes. groet, vinze
__________________ Pt40 (crashed), Pete n Poke 40 (ombouw naar electro), Mpx Twinstar 1 (flying), IA58 Pucara(building), Bugatti 100P(building), Hyperion Pipercup(flying), Duine Acrobat (flying) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |