![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 16 augustus 2003 Locatie: Den Haag
|
Ik denk dat zo'n antenne ook wel een mooie oplossing is. Heb je niet meer zo'n (veel te) lang oranje draad in de weg bungelen. Die trouwens erg gevoelig is voor slijtage. Ik heb gemerkt dat je veel aandacht moet besteden met het plaatsen van je antenne, hij zit al snel in de buurt van frame en de kap ed. Ik heb hem het eerste gedeelte dan ook volledig met brandstofslang afgeschermd met name als die het frame verlaat en langs de kap enzo. Reikwijdte lijkt er niet echt onder te lijden. De eco heeft dan natuurlijk wel wat minder last van trillingen dan mijn moskito heeft maar toch... Elwin
__________________ "Helicopter pilots get it up quicker" |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
idd theo dat zijn ze. nu nog een verkoopadres in NL die ze heeft in 35 mhz
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
daar hoef ik niet tegenaan te schoppen die vliegen tenminste fatsoenlijk
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Guest
|
He, da's een bekende flurry! De 35MHz Deans antenne heb ik bij Flycam gekocht, kost ongeveer 25 euro. De Deans op mijn Fury is mijn eerste ervaring met een whip antenne. Voordat de Fury de eerste vlucht ging maken, heb ik een reikwijdte-test gedaan met ingeschoven zender antenne, zelfs na ongeveer 100 meter had ik nog vol bereik. Het mooie van deze antennes is dat je ze onder de kap kan verbergen, mits je een plastic of fiberglas kap hebt. Je moet nooit een antenne onder een carbon kap bevestigen, carbon houd namelijk radiosignalen tegen! Tot nu toe ben ik zeer tevreden over deze antennes. Groeten, Bas. |
|
| | #23 (permalink) |
|
je soldeert hem idd aan je antenne, die je op maat maakt. de deans antennes als op de foto hierboven in de draad ware op bij flycam, ik heb nu er een van quick UK besteld bij hun.
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Wel even de lengte van de originele antenne opmeten en op ontvanger noteren voor het geval dat je deze weer in oude glorie wilt herstellen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |